Monday, August 23, 2010

You make me smile

Dah dua hari aku ngan Ms. Shah menjalankan aktiviti shopping moping... dan selama 2 hari itu jugak la aku kecewa dan bersedih hati... Hari sabtu hari tu aku pergi KLCC... cari la apa-apa yang patut kan... biasa la da nak raya ni kan... tapi semua yang aku nak semua tak der... aku tengok semua shirt pon tak cantik... sedih tau.. kalau cantik pon tu adalah last stock.. display lak tu.. korang nak??? aku tak nak...


Kecewa, kecewa gak... tapi time berbuka tak agak-agak aku makan....

Tempat makan cam biasa la mana lagi kalau tak subway...


Hari ahad aku pergi sogo pulak.. Kecewa jugak... semua pon aku tak suka... hehe.. aku kan agak fussy tang beli-membeli ni... kalau tak cantik aku tak nak... :P So time berbuka tu muka aku agak ketat jugak la... hehe....


So N3 ni cam x sesuai jer tajuknyer kan... sebab aku kan kecewa... mana lak kecewa leh senyum-senyum kan???? tapi malam tadi "Dia" call aku... huhu... tapi sayang nyer aku terlupa nak kuar kan handphone dari handbeg... so prasan dia call pon pagi td... hihi... dah say sorry kat dia... tp melalui sms jer... erm... dia senyap jer... naper eh????


PS : Aku da boleh pakai baju MCR - Merchandise... hoho... happy!!!! tapi jangan la pulak baju tu mengecut balik time raya ni... ahaks

No comments:

Post a Comment