Showing posts with label Tag Game. Show all posts
Showing posts with label Tag Game. Show all posts

Monday, September 6, 2010

100 truths

Diriku di tag oleh Ms Adda

Tag by Kak linda


Rules: Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 100 Truths about you.
At the end, choose 5 people to be tagged.


WHAT WAS YOUR:

1. Last beverage: Sky Juice
2. Last phone call: Ms. Niessa Azmi
3. Last text message: Ms. Niessa Azmi jugak
4. Last song you listened to : Dugaan ku - Ning baizura
5. Last time you cried: Tak hengat... time opot mati kot..

HAVE YOU EVER:

6. Dated someone twice : Yes
7. Been cheated on : erm... tak kot...
8. Kissed someone & regretted it : nak kono polompang ngan bapak den???
9. Lost someone special: ya, my late grandma & Spot (aci x???).
10. Been depressed: Erm... cam ader jer lately ni...
11. Been drunk and threw up: Cuba klu brani... kena buang keluarga nnti..

LIST THREE FAVORITE COLOURS:

12. Black
13. purple
14. Red

THIS YEAR HAVE YOU: (2010)

15. Made a new friend: erm... ada kot... 2-3 orang jer
16. Fallen out of love: nope
17. Laughed until you cried: haha... slalu biler beborak ngan kwn2 yang satu kepala...
18. Met someone who changed you: Iyer... change ke arah yang lebih teruk... huhu...
19. Found out who your true friends were: yes ..
20. Found out someone was talking about you: slalu sgt... huhu... ble sebut jer nama i muncul... takut tak????
21. Kissed anyone on your friend's list: eeeee.... x kuasa k...
22. How many people on your friends list do you know in real life: 70%
23. How many kids do you want to have: 2 kot
24. Do you have any pets: Spot da mati!!!!!!!!!!!
25. Do you want to change your name?: hehe.. walaupon nama ku pelik... x nak la kot...
26. What did you do for your last birthday: erm... buat bodo jer r...
27. What time did you wake up today: 4.45am
28. What were you doing at midnight last night : taking my beauty sleep
29. Name something you CANNOT wait for: shopping after hari raya... yesszer
30. Last time you saw your Mother: pagi tadi sebelum gi keje
31. What is one thing you wish you could change about your life : erm... entah...
32. What are you listening to right now: bunyi kereta... isk.. leh jugak dengar eh...
33. Have you ever talked to a person named Tom: not yet...
34. What's getting on your nerves right now: Orang yg aku agak minat ajak jumpa... hoho
35. Most visited webpage: blog aku la kot... haha... syok sendiri..
36. Whats your real name: tolong r... aku x mo bgtau... rahsia... :P
37. Nicknames: Wanniey (plg glamor kot... yg lain malas nk taip)
38. Relationship Status: single and available
39. Zodiac sign: Aquarius
40. Male or female?: female
41. Elementary: SRK Jalan Temerloh, Kuala Lumpur
42 .Middle School?: S.M.K Taman Melati, K. Lumpur
43. High school/college?: Setapak High / Poly Sabak Bernam
44. Hair colour: Of coz black... I love black!!!!
45. Long or short: Long
46. Height: 150 cm (Pendek giler kan...huhu...)
47. Do you have a crush on someone : nope
48: What do you like about yourself? : erm... Karekter aku yg baik dan sopan santun kot... haha... giler perasan... :P
49. Piercings: telinga ajer...
50. Tattoos: x sanggup nk mencacatkan kulitku...
51. Righty or lefty: righty

FIRSTS :

52. First surgery: tak ponah...
53. First piercing: time baby... tindik tinge
54. First best friend: Adoiii... nnti ada yg kecik ati...
55. First sport you joined: Badminton
56. First vacation: PD kot...
58. First pair of trainer: erm... ontah... den da lupo jenamanyer...

RIGHT NOW

59. Eating: I'm fasting ok!!!!
60. Drinking: before azan subuh
61. I'm about to: print iklan jawatan kosong...
62. Listening to: pencemaran bunyi ni hah... kuat betul bunyi kenderaan skrg ni..
63. Waiting : shopping pas raya ni!!! yahoooo

YOUR FUTURE :

64. Want kids?: Of coz... tapi kena cari bapaknyer dulu...
65. Get Married?: Of course... sesaper berminat ngan i????
66. Career?: Erm... leh x dapat suami kaya yg bagi aku sebuah butik????

WHICH IS BETTER :

67. Lips or eyes: eyes
68. Hugs or kisses: hugs
69. Shorter or taller: taller
70. Older or Younger: 50/50
71. Romantic or spontaneous: spontaneous
72. Nice stomach or nice arms: Nice stomach
73. Sensitive or loud: loud
74. Hook-up or relationship: Relationship
75. Trouble maker or hesitant: hesitant

HAVE YOU EVER :

76. Kissed a stranger: no
77. Drank hard liquor: No
78. Lost glasses/contacts: nope
80. Broken someone's heart: hobi kot... tapi zaman dulu... skrg da kena da balasannye
82. Been arrested: Nope
83. Turned someone down: sila rujuk no 80
84. Cried when someone died: YES ...
85. Fallen for a friend?: never

DO YOU BELIEVE IN:

86. Yourself: sometimes
87. Miracles: sometimes
88. Love at first sight: nope
89. Heaven: yes ...
90. Santa Claus: no..
92. Angel: malaikat, ye..

ANSWER TRUTHFULLY:

94. Had more than 1 girlfriend/boyfriend at a time: tak ponah ado bf kot..
95. Did you sing today?: yup
96. Ever cheated on somebody?: sometimes
97. If you could go back in time, how far would you will go?: 1992
98. If you could pick a day from last year and relive it, what would it be?: heh???
99. Are you afraid of falling in love?: nope... tapi x pernah la pulak nak falling in love ni...
100. Posting this as 100 truths?: Baik... actually ni buka soalan mesti arahan kan??? guna psychology nmpk


5 orang yg di tag adalah :

1. Mrs. Miza
2. Ms Dyana
3. Mrs Dyana
4. sesiapa sj yang berminat
5. Refer pada no. 4

Monday, June 14, 2010

Ms Husni Tag I....

I ker yg di tag oleh Ms Husni??? erm... yer kot... hihi klu salah malu la i...

Aper pon layan....

Nama samaran kamu?

- Along
Family aku panggil along sbb aku yg sulung...

- Yun
Family sebelah ayah aku yang panggil... diorg kata masa aku baru pandai bercakap aku slalu bahaskan diri aku YUN

- Nurul
Family sebelah ibu aku yang panggil... aku agak sedikit geli bila org panggil aku Nurul... cam nama budak baik + lembut2 jer... ahaks :P

- Aqua
Nama ini diberi oleh kawan ku yg bernama khairul masa form 1.... da lama x jumper ko khairul...

- I**wan (sory x kena letak * sbb nnti semua tau nama penuh i... )
Kwn2 baik aku masa form 1 yang panggil... haha... rasa sedikit maskulin gitu...

- Honey
Nama yg bebdk lelaki kelas 2A (kelas aku ler tu) yang panggil... haha... cute ker???

- Anne
Nama ni ada lah dua tiga kerat kawan aku yg panggil... x braper glamor

- Winniey / Wan Yu
Kekwn form 6 yang panggil

- Wanniey
Ni nama paling glamor aku dulu, kini , dan selamanya

p/s : banyak kan nama ku???

Tarikh penting dalam hidup anda?
- semua org kata tarikh gaji kan??? yup it's true... tarikh gaji la yg lebih ku ingati dari birthday org2... haha... not surprise kan????

Saya sgt suka...
- Shopping..... sangat seronok ok...

Perkara yg wat saya sgt hepy?
- Acara P'shoppingan saya berjaya... kira nyer dapat la beli semua barang2 yang saya nak lagi happy klu hasil p'shoppingan ditambah ngan Free gift... haha... sangat heaven....

Tempat percutian yg ingin saya pergi?
Of coz japan... it's my dream... i'm sure one day i will... x sabo rasanyer nk duduk dibawah pokok sakura sambil melihat ia berkembang... hihi... Watashi wa nihon aisteru....

Sebab aku jawab tag ini?
Boring2 kat opis x wat aper2... klu layan sgt mata ni nnti tertido... baik layan blog... haha... (ok x jawapan ni????)

6 Org yg nk di Tag :
1. Mrs. Miza (sila jgn terasa ati yer yg lain... Ms husni da tag korg)
2. Org2 yang terbukak blog ni dgn x sengaja nyer....
3. Cik2 Anon
4 - 6. Kepada sesapa sajer yg rasa nk wat tag ni... sila kan....

OK. Done....

Tuesday, March 16, 2010

1st Time

1. 1st time naik kapal terbang?
Balik dari kursus Induksi kat Kedah... Telinga berdesing2 smpi ler sampai umah...

2. 1st time beranak
Lom lg...Kawen pon belom...

3. 1st time gi oversea
huhu... x pernah lg... tp nk gi Jepun!!!

4. 1st time duduk jauh daripada family?
Time stdy kat poli dulu... hari 1st tu nangis sepanjang masa.... bila ingat balik uhhh malu giler ngan roomate ku Ms. Nad...

5. 1st time kerja?
Adakah time practical di kira???? TNB... Best sgt... semua kekwn kat ctu best2...

6. 1st time rasa diri gemuk?
Pas abeh belaja... dr berat 45kg da jd 49kg... tp skrg lg truk da jadi 5+ kg... huhu... nak kurus... any tip kwn2????

7. 1st time bercinta?
Erm... tak dpt di pastikan ler... I pernah bercinta ker????

8. 1st time rasa diri cantik??
Biler ada Mamat tu kata " U ni cantik la" haha....

9. 1st time masuk cinema?
Ngan kwn2 kat High School... Time tu tgk citer aper eh??? tak ingat la...

10. 1st time admitted in hospital?
Erm.. masa baby di kira x???? pas jer lahir trus thn ward sbb x cukup bulan...

My Life According to ARASHI


Using only song names from ONE BAND or ARTIST, cleverly answer these questions. Pass it on to 15 people you like and include me. You can't use the band I used. Try not to repeat a song title. It's a lot harder than you think! Repost as "my life according to (artist or band name)"

Pick one artist : Arashi

Are you a female: Oh Yeah!

Describe yourself: Carry on

How do you feel: Cry For You

Describe where you currently live: Green

If you could go anywhere, where would you go: Sunrise Nippon

Your favorite form of transportation: Runaway Train (wish 4 a car)

Your best friend is: Dear My Friends

You and your best friend are: La Familia

What's the weather like: Rain

Favorite time of day: Crazy Moon
If your life was a TV show, what would it be called: Take Me Faraway or Still....

What is life to you: Beautiful days

Your relationship: I Want Somebody

Your fear: Future

What is the best advice you have to give: Life goes on...

How I would like to die: Thank you for my days

My soul's present condition: wish

My Motto: We Can Make IT!!!