Monday, January 11, 2010

AJL

Hi lama da aku x update blog ni... bukan aper aku bz sikit... x smpt nk update2 ni... Mlm td korg tgk x AJL???? Memula tu aku mmg x nk tgk... biasa r... da x main r AJL2 ni... Muzik2 pon aku da x tgk da... time bebdk dulu aku suka r... tp da mmg kebiasaan umah aku akan bukak TV3.. TV3 Hardcore katakan... so tertengok la AJL tu... tp lelama aku tgk mmg best pon lg pon pengacara dier mmg jejaka idaman aku la katakan saper lg "Ally Iskandar la" (statement brani mati) hehe...

Mmg segit pertandingan kali ni.. semua lg pun best2... yg paling aku suka Aizat - Kau Aku... Cute bebdk tu... hehe... hari ni mesti diorg ngantuk kat sekolah... yg memboring kan aku pon ada gak... tp x yah la aku taip kat cni... kecik lak hati peminat dier kang...

Persembahan yg aku paling nantikan malam tu - Faizal Tahir (Bencinta)... nk tgk cm ner dier perform ngan kaki dier yg sakit tu... mmg x mengecewakan la... sbb mimik muka dier tu nmpk sgt cm menghayati lagu ke tahan sakit da lebih kurang cam Gerard MCR... Gerard lg syok.. siap guling2 kat stage time konsert kat KL hari tu... sbgai Hardcore fan mesti lah aku gi... hehe...

Persembahan lagu2 mengikut peredaran zaman tu mmg best... Gempak r... tp yg x best nyer tetiba ada masalah teknikal... nsb baik zaman pop ye yeh... aku x minat sgt... biasa la bukan zaman aku...

Anywaz... Mmg best r... Congratulation TV3...

No comments:

Post a Comment