Sunday, June 1, 2014

Berblogging Using Asus A450LD

Keh keh keh... Finally... aku beli gak Laptop baru... Macam2 jadi gak time aku beli laptop ni... kenangan2...

Mrs. Shah pregnant lagi... kelas uollss anak da nak 2... aku laptop jer dua... kuikuikui... Tapi satu laptop pecah screen... hehe... tp aku still guna lagi... Semalam time aku beli laptop ni... dapat la good price sbb aku beli 2... Satu untuk adik aku... satu untuk aku...

Time aku beli laptop ni aku terjumpa dgn sorang mamat yang ngaku dia abang ipar Ezlan Yusof... haha.. Aku tak tau betul ke tak dia adik beradik ngan Vie Shantie tu.. Dia ada gak mintak IG aku... tapi aku tak bagi... kuikuikui... hehe... jual mahal uollss...

k la... x der mood nak berblog... lebih xcited nak meng install game... kuikuikui... daa.....

No comments:

Post a Comment