Saturday, May 14, 2011

.:. En. Motivator Getting married???? .:.

OMG.. semalam aku dapat the bad news... bad ker??? huhu... bad untuk aku... good for En. motivator... Mengikut sumber yang tak tau kesahihannya En. Motivator aku akan berkahwin dengan GF dia... dgr citer da lama da dia couple ngan gf dia ni... entah la kan... x dapat aku nak confirmkan betul ker tak... huhu...

so skrg aku dlm mode : mendengar lagu ini



macam2 la... hari khamis hari tu dpt tau ada orang lain pon suka kat En. Motivator skrg ni dpt lak brita yang En. Motivator nak kawen...

Kelakar ble aku bagi tau kat aku nyer BFF macam2 taktik dan teknik diorang ajar tok tnyer trus jer kat En. Motivator... Ada yang suh berterus terang jer... ada yang ajar tnyer secara casually... haha... entah ler... semua pon berharap aku tidak single lagi untuk thn ni... Kawan2 time kasih... segala nasihat dan tunjuk ajar korang aku hargai... tapi..... erm..... entah ler....

Smalam aku rasa troubled and disturb so aku lakukan aktiviti biasa tok ilangkan stress... Shopping... tapi sedihnyer rasa troubled tu x ilang... shopping makeup pon x leh membuat kan aku happy... dasyat betul la... takut aku.... huhu...

No comments:

Post a Comment