Thursday, May 5, 2011

Jiwa Kacau!!!!!!!

Hari ni dan semalam aku dlm keadaan troubled... tak tau kenapa... tapi aku rasa ada benda yang tak kena... rasa ssh hati... tapi aku tak tau kenapa...

Actually semalam aku tertinggal wallet dlm wallet aku mmg x bnyk duit... tapi ble da tertinggal mesti la risau... yer r tertinggal ker tercicir... 2 benda tu jer yang aku fikir... cepat2 aku tidor supaya esok cpt...

And alhamdullilah wallet aku ada dlm drawer... lega aku... tak der la bnyk hal nanti kan... tapi yang aku risau sangat tu rasa troubled tu tak hilang jugak... still aku rasa sampai sekarang... semua benda aku buat pon tak kena... rasa boring... rasa give up... rasa macam nak menjerit... rasa macam2 la... tak dapat nak describe... tapi aku tak paham ngan perasaan aku ni.... isk.. ni rasa orang yang da nak pergi jauh ker??? huhu.. harap2 tidak ler... amalan pon tah kemana... tah2 dosa pon lebih banyak dari pahala... adoiii x sedia lagi...

Kenapa aku jd macam ni eh... stress ker???? aku pon pelik aper yang aku stress kan... boss ok... keje ok... kawan2 ok... family ok... semua pon ok la... sampai tadi boss aku tanya yang aku ni sakit kepala ker mengantuk??? aku cakap la 2-2... actually aku x rasa ngantuk atau sakit kepala cuma aku rasa boring... boring yang smpi rasa nak muntah... boss aku ckp klu mengantuk tidor... jangan tahan2 mata... nnti pening kepala... baik boss nnti klu saya ngantuk kat opis sy gi surau tok tido... hehe... :P lepas boss aku bagi assignment tok aku buat aku pon balik la bilik aku... sekali tengok cermin da muka cam mayat idop da... ala2 zomba kampung pisang cuma less tepung gomak... rambut x kusut masai sebab pakai tudung... muka aku pucat giler.. huhu... tanda stress yang melampau la tu... adoii macam mana ni????

Yang aku perasan da 2 hari aku tak tengok "HOW I MET YOUR MOTHER"... pasal tu ker aku stress??? tak tgk barney... huhu... aku baru dpt tgk season 4 smpi ep 13 sebab rupa2nyer aku "tersedut" citer tu separuh jer... keciwa.... aderkah sebab tu aku jd macam ni???? huhu....

Miss U Barney Stinson!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Barney RULES!!!!!!

No comments:

Post a Comment