Monday, May 9, 2011

Red Riding Hood punya pasal...

Hari sabtu hari tu aku gi tgk Red Riding Hood ngan Ms. Liza... kat mana lagi klu bukan TGV KLCC kan... cerita RRH ni ok la gak... ensem babe Peter tu... cerita dia menarik... ending yang mengejutkan dan tak disangka2.... makeup pon cantik.... mmg aku da berpaling tadah ngan Edward... haha... tapi antara Wolf ngan Vampire aku still suka vampire lagi... kuikuikui....

Tapi adalah beberaper kejadian sabtu hari tu... 1st Ms. Liza belanja aku kat Starbuck... tapi dia terbeli Mocha... nasib baik aku mmg dpt rasa air tu mocha... klu terminum satu cup tu mau nyer aku pening kepala 3 hari 3 malam lagi... muntah pon x der effect nnti.... hehe... pas tu pulak time tgk citer Red Riding Hood tu boleh pulak diorg tersalah tayang... RRH da jadi Water Elephant... harus kah??? dekat 30minit gak la masa terbuang (+-iklan)... semua orang dok sok sek sok sek... budak sebelah aku nama dia klu x silap aku IKA (sbb dia bahasakan diri dia IKA) kata kat the curve pon penah jadi benda cam ni gak... tp ni pengalaman pertama aku la kan... nasib baik ada gentlemen2 yang macho gi jumpa budak keje TGV bagi tau diorg da silap tayang... haha... harap kan aku... duh....

Yang aku pelik kan... lepas tgk citer RRH aku terjumpa la ramai gak bebdk yang cute2 dan macho... haha... mmg sejibik Peter babe...

No comments:

Post a Comment