Monday, October 31, 2011

Sometime they judge you....

By your position (at work)

Aku benci betul bila org judge aku berdasarkan kerja aku... yer aku sekadar PA... mybe ble aku berada pada status / jawatan yang ko ada aku pon judge org bawah aku macam tu kot... maybe.. maybe...

Tapi aku tak der la sampai nak keluarkan statement " U should looking for another girl friends (at work - of cos) Jangan kawan sangat dengan si Tet n si Tet".... hellloooowwwwwwwwwwwww ko saper nak keluarkan statement macam tu... nak kata ko tu nmpk professional sangat nan - ado!!!!! Tak nampak pon ko berjawatan tinggi (tak la tinggi mana)... sedangkan boss2 engko leh kawan ngan PA.. tak malu pon comment2 status kat FB... ni kan pulak engko yang jauh ke bawah dan tinggi sikit la dari aku... adoiiii malu la weh....

Aper masalah ko yang sebenarnyer eh??? Ko takut ker aku citer psl kes ko dulu??? hah... tak payah la weh... aku tak kan citer kat sesaper pon... x yah risau... rahsia ko selamat... Patut la dari dulu aku tengok ko ni macam sesuatu jer... mmg pon... ko sesuatu... patut la aku tgk ko kalau nak bercakap pun pilih2 orang... nak cakap ngan org yang sama status ngan ko jer la eh... sila kan... x mati pon aku klu tak bercakap ngan ko...

Aku tak marah pon klu ko nak racist (racist ker??? aku tak dpt perkataan yang sesuai... puas dah aku google) tapi yang aku marah ko boleh suruh kawan aku jgn kawan ngan aku... motiffffffffffffff.....

Mode : ada gak orang nak makan kaki ni....

No comments:

Post a Comment