Saturday, October 29, 2011

Mimpi yang sangat Pelik

Malam tadi aku mimpi benda yang sangat pelik... aku mimpi psl aku married with this guy... dlm dunia reality aku mmg kenal la ngan this guy... dia sangat baik, sweet dan aku ngan dia tak der la kenal sesangat... ala2 jer...

Dalam mimpi tu aku berada di hari wedding aku / tunang... aku pon x braper phm sangat ngan mimpi aku tu... dlm mimpi aku tu mak bapak dia pon ada sekali... boleh??? tapi dlm mimpi tu aku macam x nak pon kawen ngan dia... tapi ada something yang memaksa... pakcik aku pon siap cakap ngan dia... klu tak nak kahwin x per... pelik kan... ala... kata pon mimpi...

pas tu aku terjaga smbil terpk-pk naper pulak la aku nak kena kawen ngan dia... pas tu aku tgk jam baru dlm kul 11-12 lebih jer... aku continue tidor balik...

Mimpi aku bersambung ok... adoiii... for the 1st time aku dapat mimpi yang bersambung... dan dlm mimpi tu nama n muka mamat tu mmg la muka dia... kekdg aku mimpi contoh nya aku mimpi Anuar Zain... tapi muka dia lain... ni tak dia dan muka dia.... isk... isk...

Tapi aper pon mimpi hanya mainan tidor....

Sekian.

Nota Kaki :

1. Wedding tu agak meriah
2. Aku ngan that guy ambil gambo kat tepi sawah

2 comments:

Just^me said...

hi wanniey! thanks for visiting my blog ;)
saya pun pernah mimpi ala2 mcm ni jugak.. maybe mimpi ni sekadar mimpi tapi
this year i'm enganged and next year is going to be the big day ;)
macam mimpi jadi kenyataan ;D hope urs too!

Ms. Wanniey said...

congratulation dear... eh... time u mimpi tu u mmg couple ngan ur fiance ker?

Post a Comment