Wednesday, October 12, 2011

Lunch time nyer cerita....

Hari ni aku lunch ngan member2 seofis... biasa2 aku makan ngan bestfriends aku kat ofis lain... tapi semenjak dua menjak ni aku tak dengar kabar dari diorg... So makan ala2 gi kenduri da kitorg open table... gile2 la... yang best hari ni boss belanja...

Tengah aku makan-makan tu aku perasan gak la ada sorang mamat kat meja zone kawasan merokok ni sikit-sikit usha meja aku... aku wat bodo jer la... sesekali tu aku usha la balik sbb nak tgk dia still usha2 tempat kitaorg ke? Sekali... Yes!!!!!!! dia still usha... demn... Usha saper.. tu aku tak pasti... agak lama gak la... lebih kurang 45minit ke satu jam gak la aku ngan dia dok usha mengusha... tapi setakat tu jer la kan... aku tanya gak kat office mate aku Miss M... dia cakap tak hensem... tapi aku tengok mamat tu not bad aper... cute... Pakai Specs, rambut pendek dan kemas... perut jer la buncit sikit... aku agak mamat dia da kahwin...

Tengah aku menunggu Miss M makan sbb makcik cafe tu lupa nak wat makanan dia tu yang lambat banyak tu... mamat tu pon da abeh makan.. so dia bangun la kan... nak kuar dari cafe... mamat ni makan ngan geng dia dlm 5 orang cm tu... kekwn dia jalan belakang aku tapi mamat ni lalu depan aku... ble mamat tu smpai kat area tepi aku dia terus usha meja aku balik.... pas tu aku sambung makan cm biasa la... tapi kawan2 aku ni giler sikit dia usha mamat tu sbb nak tgk mamat tu usha tak meja aku... sekali... kawan2 aku jerit2.. mamat tu usha meja kitorg dua kali... haha...

Tapi sayangnyer tak tau mamat tu siapa... staff department aku atau pon consultant.... haha... tapi tak per... klu ada jodoh mesti leh jumpa lagi... tapi klu tu laki orang simpang malaikat 44...

No comments:

Post a Comment