Wednesday, September 5, 2012

Ayah sudah tiada

Hurm... lama da aku tak mengupdate blog... twitter.... fb... bukan apa... just x der semangat... semangat yang hilang kata XPDC.... FYI 11 Ogos bersamaan 22 ramadhan (Malaysia) / 23 ramadhan (Mekah) ayah aku telah kembali ke rahmatullah... so sekarang ni aku harus la tabah dan kuat untuk menjadi ketua keluarga...

Tapi apa yang aku prasan tahun ni ramai kawan2 aku, Clique kat opis yang jugak kehilangan ayahanda diaorang... lepas sorang, sorang lagi... aku harap diorang juga tabah dan kuat untuk meneruskan kehidupan... Orang cakap yang pergi tetap pergi... kita yang hidup ni teruskan hidup... dan slalu2 la hadiahkan al-fatihah / yassin untuk mereka yang telah pergi...

Korang yang still ada ayah dan ibu jaga la diorang baik2... ikut jer la apa yang diorang mintak selagi tidak salah dari segi agama... nanti menyesal tak sudah... betul aku cakap... dulu time orang ingatkan aku, aku rasa alah x der nyer.... tapi bila da kena kat diri sendiri baru aku tau macam mana rasanye ralat itu...

Aku tak leh taip panjang2 lagi... ni pon rasa nak menangis lagi... tapi tiap kali aku teringatkan arwah ayah aku trus aku akan hadiahkan al fatihah... aku pon tak tau cara tu betul atau tak... tu jer yang boleh mengcomfortkan aku...

Hari raya hari tu mmg la sedih... rasa kehilangan sgt2... da tak boleh cium tangan ayah time pagi raya... sedih sgt korang.... da la tu bila aku masuk keje boleh pulak makcik cleaner tempat aku tanya " Macam mana ko wanniey pagi raya hari tu x sedih ker????" Giler tak soalan dia.... malas aku nak layan... huhu... klu layan kan mau banjir opis aku ni...

K la tak mo taip pasal ni lagi... kang banjir pulak opis aku... klu staff lain nmpk malu aku... menjejaskan imej kental aku...huhu~

PS: sorang kawan aku ckp aku giler tabah sbb aku taip HUHU time aku bgtau ayah aku da meninggal.... HUHU tu bukan maksud ko sedih / menangis ker???? dia ingat HUHU tu gelak.... aku pon da confuse da ni... sebab bagi aku klu gelak HAHA or HOHO....

No comments:

Post a Comment