Wednesday, September 19, 2012

Ustaz Don

Hari ni fenomena Ustaz Don telah sampai ke Opis aku... akhirnyer dapat gak aku tgk Ustaz Don secara live... dulu aku tgk iklan kat tv Alhijrah ngan Oasis jer... Frankly, aku mmg x pernah tgk pon Ustaz Don punya ceramah ker atau apa2 tv Program... Dulu siap aku ingat Ustaz Don tu Ustaz dari Indonesia... Maaf yer Ustaz Don... Rupa2 nyer Ustaz Don ni anak jati Utara...


Dari semalam da kecoh2 sibuk2 orang tanya pukul berapa ceramah Ustaz Don... aku kena bukak email uollss sbb x hafal pon...  Pagi2 lagi semua da sibuk2 bercun cun sbb nak jumpa Ustaz Don...

Dalam kul 9.45am Mrs. Miza II call aku cakap suh semua orang opis aku naik sbb ustaz don da sampai... Awal uollsss.... Start dlm kul 10 macam tu... tp awl2 tu diorg kenalkan lah KUIS tu apa... pas tu baru ceramah Ustaz Don...

Ustaz Don punya ceramah ok lah... menarik la jugak... adalah gak aku terasa nak bukak Oasis ker TV Al hijrah nnti... Bak kata Ustaz Don bila hati da terbukak nak dengar ceramah teruskan dan klu pintu hati da tertutup balik ssh nak bukak balik...

Ustaz Don ni pon Stylo la... Kasut dia TERBAIK!!!!!!!!!!!


Tapi Sori uollsss iollss x der gambo Ustaz Don pakai Ray-Ban dia n tak der gambo Iollss ngan Ustaz Don... Iollss kan pemalu....




 
Orang lain sibuk bergambo ber sign2 ngan ustaz don aku n the geng sibuk bergossip kat opis... Pas tu Mrs. Miza keciwa sbb tak dpt bergambo ngan Ustaz Don... haha...




No comments:

Post a Comment