Thursday, February 17, 2011

Kashaf Imani

Korang tengok tak citer ni???

aku tengok... best la... aku ni mmg pantang sikit ngan cerita Shahrulezad... semua aku tengok... sbb cerita dia menarik la... walaupon citer ni da lebih kurang ngan cerita Ghost (cerita yang membuat aku terpikat kat Abg Naz) tapi aku tetap layannnn.....

Yang paling aku suka dlm citer ni adalah makeup & Lighting diorang.... nampak cantik ok.... mmg terrel lah makeup artis dia... makeup da ala2 korea sbb pakai lipstick orange... muka putih nmpk smooth jer... da blh wat citer vampire jugak.... tapi aku pelik kenapa ponti anak remaja x guna makeup artis??? Baru la nampak cam vampire.....

Butang pon ada dlm citer ni... tapi watak picisan jer.... tu pon scene kat kedai buku... huhu... da lama x tgk butang belakon!!!!! Dan aper yang aku suka lagi adalah makcik yang jd nenek Imani tu... Iloike dia belakon... lagi2 dalam Sin.Der.Ela..... comel dan petir sungguh mulut dia... cumel!!!

Aper yang aku tak suka pulak adalah dia x terangkan siapa budak sekolah tu... mati kenapa... (maybe ada terangkan tp aku tak perasan) dan tak tunjuk sangat macam mana Imani nak bagi tau kat mak budak tu yang budak tu da mati... tapi aku suka still diorang ni cam real la kan... bila anak da ilang lama... da ramai orang da call dan datang rumah bagi service mencari konon2 bomoh la aper la kan... mesti mak dia da mati hati dan jadi garang dan tak percaya kat orang macam mak budak sekolah tu...

dan aku rasa nak tau aper yang terjadi kat budak sekolah tu sebenarnya... harap2 Radius one ni nak la pulak buat cerita pasal budak sekolah tu pas ni... nak gak tau kenapa dia mati... ala... ala2 cm twilight la kan... Stephanie Mayer wat buku khas tok Bree Tanner.... hehe...

erm... blh radius one????

2 comments:

LadyGaga said...

best gakla citer nie..meleleh gak la air idong aku.hoho

Ms. Wanniey said...

haha...dasyat2.. smpi meleleh air idong..

Post a Comment