Friday, December 24, 2010

Pulang dengan Kecewa

Semalam time lunch aku ngan Ms Niessa pegi la sogo... yer r aku kan nak beli handbeg... sampai-sampai sogo terus jer aku straight gi tengok handbag tu... ada la couple chinese tu pon tgk handbag yang sama dengan yang aku nak beli tu... diorang tu pon nampak cam interested jer... so aku malas r kan nk lama-lama kat ctu terus jer order 2, satu color merah, satu lagi color purple... terkejut muka sales girl tu... pas tu Miss Niessa pulak cakap tu untuk hadiah dia... budak tu pon terus gi amek... so sempat la aku snap gambo-gambo ni...

Cantik la pulak baju itam pakai handbag merah ni...

Dark Purple ngan black x masuk.... tp aku nak yang ni!!!!

Dengan Baju Ms. Niessa mmg ngam ho!!!

Sekali budak tu datang dengan membawa berita sedih... huhu... dark purple tu tinggal display jer... sah confirm la aku tak nak kan.... so aku beli yang merah tu jer la....

Yang tak boleh blah tu budak tu dia tanya aku soalan yang panjang berjela yang aku tak phm pon bahasa melayu yang dia guna.... tapi kesimpulannya dia tanya aku nak wrap x handbag tu sbb dia ingat aku nak belikan handbag tu untuk hadiah customer kat opis aku... kuikuikui... tau la i nak beli dua... tapi jgn ler pk cam tu... ni semua Ms. Niessa la punya psl... smpi budak tu ingat cm tu... :P

Di sebabkan kekecewaan yang amat sgt petang tu jugak aku trus straight ke KLCC dengan harapan adalah handbag tu ada dijual disitu.... erm... harapan berkecai lagi.... tak der ko... abeh satu parkson, isetan aku tawaf.... nada... kecewa-kecewa... untuk mengubat kekecewaan aku tu terpaksa la aku gi Kinokuniya.... huahuahua....

Erm.... patut ker aku beli handbeg ni tapi color putih... tapi harapan tipis... sbb semua pon tinggal 1 set jer... pemintaan banyak... tapi handbag tu sikit.... Yang putih ada 1 set, yang hitam ada 2 set, yang purple display... yang merah tu pon tinggal display jer la sbb aku da beli... kuikuikui...

Hari tu aku da ternampak handbag Guess yang cantik dan cute... suit tok semua color... tapi biasa la harga dia klu tak 4xx tak sah kan... tapi setelah dinasihatkan oleh Mrs. Miza aku akan beli handbeg tu kat butik Guess la.... erm... tengok la kalau petang ni aku rajin aku gi....

Ehem, ehem... semalam 1st time aku tengok Ballet secara live.... lagu tu sangat sedih... terasa kesedihan tu... da la aku mmg sedih dan kecewa.... tapi ballerina tu sungguh cantik dan kurus.... dengki ok...

Gambar dari jauh jer ler... x kose gi dpn2 sgt...
(da cube celah2 tapi x leh... huhu...)

Sakit giler kaki aku semalam... tu la akibatnyer kalau pakai high heel time bersoping... huhu...


2 comments:

::Budak Degil:: said...

wah..sy pon disane jugak haritu..agaknye kite berselisih ye..hehe

Ms. Wanniey said...

yer la tu... kalau berlaga-laga bahu pon x perasan :p hihi... tq la eh dtg melawat blog sy eh....

Post a Comment