Wednesday, February 9, 2011

Lagu aper yang korang suka?????

Dah lama tak update... huhu... aku bz la sekarang ni... komen2 korang pon aku tak reply... bukan aper... aku da lama tak bukak blog ni... lupa sekejap yang aku ada blog... kuikuikui.... Ok hari ni citer pasal lagu... lagu aper yang korang suka?? dan kenapa....

Lagu yang aku suka mesti lah 3 album terawal MCR terutama lagu Cancer... sedey!!! tapi aku start minat MCR ni time I Brought You My Bullets, You Brought Me Your Love... Lagu Vampire will never hurt you.. time tu x ramai yang tau kewujudan MCR ni lagi... sbb lagu 1st diorang kat malaysia ni HELENA tu kan album kedua diorang... tapi lagu dlm I brought you my bullet, you Brought me your love tu mmg best2 macam Skylines and Turnstiles, Early Sunsets Over Monroeville, Cubicles, Demolition Lovers...

Skylines and turnstiles tu lagu pasal wtc yang runtuh tu... My Baby Ger nampak kejadian tu... kiranya happen depan mata dia la time tu dia ada meeting dgn orang kat cartoon network tok citer "Breakfast monkey"... tu dia buat lagu tu... sampai sekarang bila dengar lagu tu still lagi meremang2 bulu roma... tah pe sal tah...

lagu Demolition lover tu pulak membuat aku rasa sedih dan sayu jer... lagu ni pasal seorang yang sanggup mati atau melakukan aper sajer untuk orang yang dia sayang, Yakni his lover la kan... tapi klu dengar betul2 cm dia ni dia suka pompuan ni sampai sanggup bunuh untuk dapat hidup bersama ngan pompuan tu lepas mati... huhu... tapi bagi aku sweet jer lagu ni...

Klu aku nak citer pasal lagu MCR mmg tak abeh nyer... harus lah aku puji2 lagu dia sbb aku kan peminat hardcore dia... klu tak tak kan la aku sanggup gi konsert MCR kan... da la tu konsert dia la 1st n last aku pegi... klu diorang wat concert kat malaysia lagi insyaallah aku gi.... :P

Untuk lagu malaysia pulak....

Mlm tadi lepas tengok citer Samson & Delaila aku terus cari OST cerita tu... Lagu Sofia Jane - Black... aku terus rasa lagu tu best giler... aku rasa satu2 cerita tu jd best bila dia di combine dgn lagu yang best jugak... dan of course lagu tu kena la ada kena mengena ngan cerita tu kan.... cam lagu sampai syurga bila dengar lagu tu terus teringat Irfan Roslan... sebab nyer lagu tu kan OST cerita Laila Asyikin...

Actually aku tak minat 6ixst sense lepas tgk video klip dia yang sejibik dan sejiban dengan band dari oversea yang aku minat... adoiii nampak sgt tak der idea kan.. tapi lepas tengok citer asmaradana trus aku cari lagu Tak bisa memilihmu... bila dengar jer lagu tu trus teringat Tiz Zakiah....

Tapi untuk OST yang pernah membuat bulu roma aku naik adalah lagu OST untuk cerita Love Story in Shanghai ngan Winter sonata.... With love nyer bunyi piano yang yutaka takenochi salah antar tu pon sgt best... Once in a blue moon!!!! tapi lagu OST Love story in shanghai tu aku tak dapat2 smpi sekarang... huhu... sedih.... Lagu yang boleh mengingatkan aku pada masa kecik2 adalah lagu dugaan (aku da pernah buat n3 pasal lagu ni dulu)

So aper lagu yang boleh buat blu roma korang ternaik (kira lagu berhantu)????? cer citer sikit...

No comments:

Post a Comment