Thursday, December 8, 2011

AKAK

Wa la weh... emosi ok ble orang panggil akak akak ni... isk... mesti aku ni da nampak lebih tua dari umur aku yg sebenarnyer... Tapi ble aku mengadu kat kekwn diorg mesti cakap "AKAK" tu panggilan hormat... tapi bagi aku panggilan hormat adalah ble someone address u Miss or Mrs. atau dlm bhsa nyer Cik atau Puan... bagi aku akak ni bkn la perkataan hormat tp lebih kepada weh ko da tua da... huhu...

Kadang2 tu yang aku tak blh blah tu orang yg lebih tua dari aku panggil aku akak... so pe lagi menhadapkan muka kat cermin la tgk mana tau da kuar kedut2 kat muka aku... Aku ni tak kisah klu orang yg kenal aku dan wajib lah dia berumur lebih rendah dari aku panggil aku kakak... tapi tolong la yang tua2 ni nak gak panggil aku kakak nnti aku feeling2 jd nenek kebayan ok... macam da tua giler jer aku rasa....

Klu nak jadi nenek kebayan aku pilih jd nenek kebayan cam ni...
baru HOT!!!!!!!!!

Dan sekian kali nyer 1st time lepas bertahun2 aku dengar orang address me as "Adik"... tu time aku usha2 barang2 kat Crabtree and Evelyn... disebabkan dia panggil aku adik trus jer aku bli... hehe... tipu... aku mmg nak beli pon brg Crabtree n Evelyn... kebetulan pulak time tu sale giler2... terus la aku sambar satu kan... klu tak rugi... hihi...

Alamak boss da sampai... Iollsss gi buat keje dlu la... tata

No comments:

Post a Comment