Monday, December 12, 2011

Aku Sungguh Kecewa!!!!!!!!!

Hari ni dengan penuh semangat aku ngan Mrs. Izan gi la KLCC... gi Digi Center... niat hati nak grab Note kan... Tapi sedihnyer smpi2 situ tgk2 Note da Out of stock... Luka ok hati aku... da la bertambah luka dgn pekerja dia yg tak reti nak senyum... ble aku mintak no phone digi center yg terhampir dia kata tak boleh sbb digi center mmg tak der nombor... nak tnyer aper2 call customer service jer... hampeh betul digi.... sungguh susah dan menyusahkan....

Pas tu aku pon pegi la kat Times Square... da la naik star pas tu tukar monorel.... monorel pon satu lama giler nak kena tunggu.... tapi semangat note nyer pasal gi jugak la.... lagi sekali kecewa sbb bila tnyer budak yg keje kat situ dia kata NOTE out of stock... mana2 Kedai digi lain pon mmg da tak der... dia kata mungkin ada stock smpi esok tapi dia tak janji la... so aku mintak la phone number supaya senang aku nak tnyer esok ada ker tak kan stock... sekali lagi dia kata yang digi nyer kedai tak der phone number.... aduyaiiii pahal la digi ni macam ni... kan senang bagi supaya customer senang nak tuju mana kedai digi yang terhampir dan ada stock...

Balik2 office trus rasa try beli online... buat berkali2nyer KECEWA jugak... OUT of STOCK... aku pon call la digi customer services... dia cakap mmg stock da habis dan dia tak dapat aper2 maklumat tentang note nyer restock... dia kata mungkin digi nak hold dulu Note dan sewaktu dengannyer sbb nak keluarkan IPhone 4s.... TOLONG LAH!!!!!!!!!! aku tak minat IPhone ok...

Lepas tu aku tnyer la boleh tak klu nak book dulu ker kan... dia cakap klu nak book IPHONE 4s jer yang boleh.... Hampeh sungguh....

So kesimpulannyer aku kecewa sbb da keluarkan n3 pasal DIGI GILA INTERNET SALE sbb abes semua stock korang da rembat smpi aku yg gile2 nak beli pon tak sempat.... huhu..... balik ni nak nangis dalam toilet la....

Huhu....

No comments:

Post a Comment