Tuesday, December 6, 2011

Adik Khairul Fahmi

Aku pelik tgk Feedjit Live aku... ada org google pasal adik khairul fahmi yang meninggal pon boleh smpi kat blog aku... setau aku la dah lama giler aku tak buat n3 pasal khairul fahmi lagi... yer r aku pon bukan rajin sangat nak berbloging sekarang ni... lebih suka kehidupan yang aman tenteram... kang tersalah taip n3 jadi isu pulak kan...

Berbalik kepada cerita adik Khairul Fahmi... aku pon tau cerita pasal adik dia meninggal sebab denggi (if im not mistaken) tu pon kat FB... diorg post status... kalu tak of coz aku tak tau... dan time tgk berita sukan kat tv3 , diorg ada mention yg khairul fahmi bercuti sebab keluarga terdekat meninggal... so confirm la... tapi bila tu aku tak tau....

Khairul fahmi ni pon aku da tak amek tau sgt pasal dia... sbb kebanyakannya gossip jer... lagi2 lepas dia putus tunang hari tu... macam2 perempuan yang keluar... erm... mls aku... baik aku fokuskan kat kerjaya dia sebagai penjaga gol yg hebat tu jer.... lagi pon suka ati dia la nak hidup cam ner pon janji time game dia fokus!!!!!!!!

Fokus tu yg penting....

So that it....

Chow... (aper punya ending da... )

huhu....

No comments:

Post a Comment