Wednesday, February 29, 2012

Alamak...

Tiba2 kan aku tradmire lak kat sorg mamat ni.. Eceh.. At first aku rs familiar la sgt muka dia tu.. Tp smpi sekarang aku x dpt igt saper yg ada iras2 dia.. Mybe aku sbnrnyer slalu jer trnmpk dia dulu tp aku just buat tak tau.. Hihi..

Sampai la isnin hr tu.. Aku trnmpk dia dan dia ada jugak usha2 aku.. Mngikut kte kwn aku la.. Aku rs biasa jer.. Tp aku ni kn lemah sikit ble org usik2 ni.. Lama2 cm trsuka sikit.. Tp sikit je la..

Pagi td time breakfast aku trnmpk dia lagi.. Mula2 time aku smpi cafe aku prasan ada satu meja ni usha2 kiteorg.. Aku cm biasa ignore je la.. Da beli2 tu.. Pas pilih tmpt.. Da start mkn tibe2 aku rs cam ada org pandang aku.. Sekali ko rupa2nyer DIA.. haha.. Dia mkn2.. Borak2 ngan kwn dia n sikit2 pandang meja aku.. Tp aku tak tau la antara kiteorg brtiga sapa yg dia pandang sbnrnyer..

Tp identiti dia still mystery.. Aku x tau sapa nama.. Status dia.. Keje apa... Semua tu aku tak tau melainkan tingkat tmpt kerja dia.. Tu pon aku x cnfm...

Akhir kata.. Tibe2 aku rs cm time2 teenagers dulu.. And lately aku prasan mamat2 yang ngorat2 aku semua muncul kembali secara tiba2... Tp... Anak ikan nok... I x mau... Hehe

No comments:

Post a Comment