Wednesday, February 15, 2012

Dah 27 tahun da...

Hari ni genap la umur aku 27 tahun.. Kata kawan2 aku umur tahap kecemasan da.. Lagi 3tahun da nak 3th series.. Seriau gak aku.. Tq la kepada kwn2 yg wish kt fb, twitter, hphn.. Igt jugak korg ngan birthday aku kan.. Yg kt fb tu aku phm napa korg leh igt birthday aku.. Time kasih la kat reminder fb.. Tak kurang gk yg igt birthday aku sbb sehari selepas valentine day.. Hehe

Macam2 wish aku dapat.. Majoriti psl jodoh jer.. Trmsuk la boss aku.. Semoga aku dpt jodoh dgn org yg alim katanya.. Amin... Jgn alim2 kucing da la..actually sori sangat kepada yg wish secara live dan nmpk sgt aku tarik muka dan maafkan la mood aku yg sgt emo pd hr ini.. Bukan apa aku uncomfortable sikit ble korg wish2 ni.. Dlm hp atau secara maya aku no hal.. Ble brdepan ni pyh sikit.. Aku shy2 cat.. Haha.. Lagi pon frankly thn ni x rasa nk celebrate ke apa.. Rasa da tua betul.. Umur da 27 tp single lg.. Kwn2 yg lain da nak antar anak masuk taska.. Silap2 yg kwen umur 19 anak diorg da msk darjah 1 da..

Tapi soal jodoh ni aku leave it to kuasa Allah.. Klu x brjodoh pon aku redha.. Nnti umur da 33tahun aku amek la anak angkat.. Pon ok pe??? Da aku main kawen je ngan sesapa kan.. Ada yg kata aku ni memilih sgt.. Isk.. Harus la kan... Aku pilih pon brpada2.. Lelaki brkejaya.. Berpelajaran.. Terpelajar.. Sopan.. Hormat family aku dan semua org.. Dan yg paling penting aku x nak BERMADU.. Ada kwn aku ckp apa salah nya klu da mmg berjodoh ngan laki org.. Aku trus ckp klu jodoh aku ngan laki kau cam ne??? Tau pulak x blh.. Isk2..

Apa2 pon semoga aku success mncari bakal husband tahun ni.. Haha..

Ps: 1st time birthday buat aku emo..

2 comments:

liza said...

erm..xpe ar wani..lum smpai seru lg..xyh emo2 n stress2 k..nnt tmbh lak 'pemanis' kt muke 2..heheh..:p

Ms. Wanniey said...

hehe... :P x der la stress sgt... kuikuikui

Post a Comment