Friday, February 17, 2012

Mode : Seram..

Mode hari ni adalah seram.. Salah aku jugak sapa suh layan citer2 expose mistik kat blog peej.burhan siap baca smua n3 expose mistik yg ada.. Kan da seram sendiri dan ditambah lg dgn rasa seram2 yg da suam2 kuku cerita sumpahan kumkum dan sesuatu yg tertinggal hari tu..

Dalam seram2 sejuk tu terjadi lak pulak citer seram kt aku.. Dlm pkl 2 lebih aku ngan mrs izan g amek wuduk (solat lmbt ) balik dari amek wuduk Mr. H cakap ada org cari aku.. Dia kata org tu putih dan cantik mcm rupa bdk keje bank islam n pakai baju hitam.. Trus la aku dpt pickup.. Maksud dia Mrs. Sasya.. Sbb rupa dia mmg sama ngan sorang pekeja bank islam kat Jln Raja Laut.. Klu brdepan da macm cermin aku tgk.. So aku pon trus g solat mmndangkan da trlajak waktu kn.. Lepas solat aku pon call kak sasya.. Aku tnya dia knapa cari aku.. Guess what?? Dia cuti hari.. Huhu.. Aku pon panik la.. Rasa suam2 sejuk sbb ada gk la cerita mistik kt opis aku ni.. Siap brangan2 kata tiba2 satu hari Mrs Izan ajak aku gi some place then aku ikut.. Lepas tu dlm prjlnan tu aku dpt call dari Mrs Izan tnya aku kat mana?? Tiba2 tgk Mrs Izan yg dgn aku time tu adalah antu.. Huhu.. X sanggup..

Di sebabkan nak cari satu kepastian yg logik aku pon call la Mrs. Miza tnya ada cari aku tak..dia cakap ada.. Fuhhhh aku lega.. Sekali aku tnyer la pakai baju itam kan??? Tau apa dia jawab... X merah.. Napa??? Aku da start rasa takut balik.. Then tiba2 dia cakap.. "ooo time akak cr wanniey akak pkai blazer hitam"..

Lega mak nok... Misteri terbongkar.. Rupanya Mr.H confuse antara Mrs. Sasya ngan mrs. Miza.. Tp apa2 pon aku lega sbb rupanya cerita aku ni seram komedi.. Hehe..

No comments:

Post a Comment