Wednesday, April 18, 2012

EDS Vitamin C Ampoule

Apa itu Ampoule???

Ampoule adalah sejenis bekas vial yang di seal... ia digunakan untuk menyimpan sebatian / cecair atau untuk citer aku ni Vitamin C ler...

bentuk Ampoule cam ni...


Actually aku gatal2 la baca2 entry dalam blog JaneJane blog dia best... dia banyak review pasal product... tetiba aku baca pasal entry dia yang ni.... (Klik Here) cam best la pulak kan.... Aku rasa dulu aku slalu jer nampak Ampule ni dlm Yokoso tapi time tu aku pikir bende alah tu tuk cucuk2... haha... sengal kan aku... tapi ruper nyer tak.... 1st time aku tengok benda alah ni time RC bagi benda ni kat Mrs. Shah time dia nyer wedding dulu... Katanye untuk stay kan makeup...

Erm... tibe2 mengidam nak pakai Vitamin C la pulak.... hishhhh.... mana nak cari???? Yokoso da tutup da.... tp JaneJane cakap EDS ni best... so nak cari EDS gak.... mana eh????

No comments:

Post a Comment