Thursday, April 19, 2012

Review : Mei-Chan No Shitsuji



Maksudnyer Mei Chan's Butler....

Cerita ni aku tgk lama da... x pasti 2 thn or 3 thn lepas... masa bergerak pantas sekarang... so haruslah x perasan... tibe2 jer tgk 2 da nak tengah tahun... oh my!!!!!!!!!! Takut ok!!!!!!!

Berbalik pada citer ni... aku sangat suka cerita jepun yang genre nyer lebih kurang cam citer ni.... cam Hanazakari Kimi no tachi e, Gokusen, My Boss My Hero, Yamada Taro, Atashinchi no Danshi, etc... best ok... klu bagi aku dok lepak tgk movie jer satu hari pon aku on jer.... dulu pernah layan citer All about Eve... 2 hari pagi petang dok layan sampai habis 22 eps... tak tau ble aku nak rewatch citer tu balik... best kot!!!!!!! Suka ngan Sun Mi n Hyong Chul... super hensem dia.... hehe... Muka 4 segi mmg taste aku.... haha....

Cerita Mei Chan ni pasal sorang minah ni Mei Chan dia ni actually datang dari keturunan Hongo... orang super kaya la... ayah dia tak nak jd pewaris so kluar dari rumah dan buang nama hongo ni.... kawin ngan mak dia dan bukak kedai udon... diaorg ni hidup happy la smpi la mak bapak Mei chan ni xcident dan meninggal....

Time ni la datang Butler Kacak yang amat ni... Rihito!!!!!!! so Rihito ni bgtau la psl sejarah keluarga Mei Chan... Mei Chan ni kena masuk sekolah anak2 org kaya - Lucia... Macam2 jadi... ada sedih, ada kelakar, ada sweet... korang try la tengok.... hihi... tapi sweet... aku suka tgk Shinobu... semua putih... smpi rambut pon putih... ensem ok... dia pon belakon dlm citer Atashinchi no danshi jadi Sho.... cute sgt....

Yang jadi Lucia tu pon chantik!!!!!!!!!!! aku google baru aku tau dia da kahwin ngan Oguri Shun... x kenal oguri shun??? bukan peminat JDorama la ni eh... dia belakon citer Hanazakari Kimi no Tachi E la... jadi Sano!!!!!! Baru jer kawen bulan 3 hari tu... Congratsss!!!!!!!!

Anywaz cuba la korg cari kat youtube ker aper ker... beli kat Speedy ker... best weh citer ni....



Rihito jd jer la butler aku... :P

No comments:

Post a Comment