Monday, July 2, 2012

Aku punya duit aku punya suka aku punya muka bukan ko punya

Panjang giler title n3 ni kan...

Tapi bak kata aku seperti diatas... duit aku... aku punya suka la... n kulit muka aku....

aku tak paham kenapa orang suka cakap

"Wat ko guna barang xxx... mahal tu... tapi muka ko tak cantik pon... cantik lagi muka aku..."

Motif????

Kulit ko ngan kulit aku tak sama....

da kulit ko mmg normal so pakai fair n lovely pon cantik.... cuba muka aku pakai fair n lovely tah aper jd... hari tu aku try pakai Nan* Wh*** pon muka aku trus breakout.... muka ko ada???? nan ado... ko pakai Nutox pon ok.... aku klu pakai da berlengas da...  contoh kawan aku yang muka dia oily tapi x der pimples apertah lagi acne... berlengas aku tgk.... tu pon dia tahan 2-3 bln jer... pas tu tukar product lain.... klu aku mesti da breakout giler2....

So kesimpulannyer jgn nak condemn orang lain punya product... sbb kulit kita lain2... environment pon lain2... concern pon lain2....

Kan????

Peace out yo!!!!!!!!!!!


2 comments:

Intan Payung said...

biarla beb..ske ati kte le nk pkai pe pun..yg pnting kte mampu..n sesuai ngn kulit kte..klu pkai murah2 pstu kulit rosak watpe..biarla melabur ckit..jnji epi..kn..kn..kn..

Ms. Wanniey said...

Betul tu babe... Aku sokong ko 100%...

Post a Comment