Wednesday, November 14, 2012

Time Kasih Astro Bagi Tgk Warna Free....

Baru ku tahu rupa2 nyer Sobri aka Abang Ngah (Azman Iskandar) tu kumpulan BP (Bawal Power) dlm Maharaja Lawak Mega... Kau mampu baru tau???? org lain da nak layan Maharaja Lawak Mega 2 jumaat ni isk.. isk... time kasih la pada Astro bagi tgk Warna free so baru la layan Maharaja Lawak Mega... so baru le tau... hehe... Kau Mampu???


Pas tu baru prasan yang dia jugak belakon citer karak... tu pon time member opis aku bukak citer karak time kiteorg ada seminar hari tu... bukak guna projektor lg... tayangan pedana gitu... pas tu dia tunjuk la sorang mamat ni tgh tahan kereta... n tanya "Korang kenal saper ni???" n semua dlm dewan tu jerit... Eh Abang Ngah la..... wah2... da macam abang sendiri lak gaya semua org.... hihi...


Lagi satu skrg ni baru la terjatuh cintan pada Jep Sepah walaupon dia pelat2 sikit... hoho... cute pulak tgk dia tu... mana tak nyer dari pagi aku bukak warna pas tu pindah lak kat Prima asyk muka dia jer... tetiba tertengok pulak Betul ke Bohong and dia kuar statement " Time 2002 saya umur 17 tahun".... wah ni sudah lebih sebaya rupanyer kita ni JEP....

Pas tu aku try2 la tgk Jep ni ada tak Twitter ke Instagram ker... harammmm x jumpa.... x kan tak der twitter kot??? anti sosial ker Jep???? Ker Personal twitter jer untuk geng2???? tapi klu aku artis harus la untuk geng jer... aku yg tak artis ni pon private kan twitter aku... bahaya...

Aper pon aku still dgn pegangan/prinsip aku yg x nak melanggan Warna sbb semalam adalah salah satu contohnyer... dari pagi 7am sampai 12am aku tak gerak2... dok depan tv jer... isk... bahaya!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment