Tuesday, May 20, 2014

Stress Penyebab aku Aging cepat

argghhhhh.... dua tiga hari ni aku stresss jer... Adik aku yg bongsu tu dpt poli... tapi jauh pulak... then lagi best poli dia xder hostel... da la jauh nun di pantai timur... tak de sedara mara leh tolong.... hishhhh... pening aku memikir....

Pas tu leh pulak malam tadi aku mimpi aku kat depan hotel ker cam tu r... kira kat lobi... pas tu ada jiran sblh umah aku...makciknyer Mamat Muka cam Jay Jay tu... dia bahasakan diri mamat tu Along.. dlm mimpi tu la... Dia bagitau aku yang Along nak kawen da... Dia baru jer kenal perempuan tu...

tiba2 muncul jer Along ngan perempuan yang bakal jadi wife dia tu... perempuan tu dlm mimpi aku simple gila... baju biasa2 jer... free hair pakai spec stylo cam budak nerd... pompuan tu nmpk cam happy2 jer... Makcik dia cakap kat aku "yer r umur dia pon da banyak elok la kawen cepat.... diorg ni pon x smpi 2 bulan kenal... kejap lagi nak nikah la ni...." aku tergamam...  pas tu dia smbung lagi... "Perempuan ni anak tan sri (ke datuk - aku lupa r)" pas tu dlm ati aku ckp PATUT R....

Then aku terjaga... pas tu aku stress psl poli adik aku lagi.... hishhhhh dlm Jaga Stress dalam TIDUR pon Stress.... Mana tak cepat tua muka aku ni... membazir beli cream anti aging jah...

No comments:

Post a Comment