Sunday, July 31, 2016

Aku angau ke??

Erm... aku just nak wat luahan hati je ni.. hehe.. ceritanye cam gini... aku ni agak susah suka kat org.. tp klu aku da suka angaunye.. adehhh payah nak ubat..

Alkisah nye cerita bermula di satu aplikasi nyanyian.. yg mana korg pikir sendiri...

Aku suka tgk cerita SEPI.. yg piere andre ngan baizura kahar tu... dlm cerita tu ada sebut pasal kalil gibran.. sejak dr tu nama khalil gibran lekat dlm kepala hotak aku..

Then satu hari aku bukak app nyanyian tu.. aku cari lagu cant help falling in love with you.. kuar la banyak pilihan.. aku klik yang ada muka elvis.. pas tu aku kelik je yg mana sempat then aku play.. tiba2 aku dgr suara besar ni.. tiba2 berderau darah.. dada berdebar2.. fall in love trus uollsss... tiba2 terperasan ehh cam siapa nama pompuan tu ter suka kat kasim selamat masa dgr suara dia nyanyi dlm radio... angau cam tu la aku rs...

Then aku love lagu tu.. trus aku follow dia.. nick dia kat situ xxzbehebhd gibran.. aku pm dia.. n dia reply.. aku dgn muka tak tau malunya request lagu betterman... dia pon layan je aku... ok la duet lagu betterman.. pastu lama gak menyepi dia invite aku nyanyi lagu somewhere only we know... aku pon layan je la.. da la suara ke laut dalam kan.. tp tah.. rasa selesa kot ngn dia so x malu pon.. kah kah kah..

Pastu aku nyanyi lagu i dont love u... dia pon berduet ngan aku lagu tu.. dan ada satu comment dia ckp  "u dont love me".. seriau trus...

Pastu ada la lagu lagu2 yg dia invite dan aku join dia..

Then semalam dia ckp la yg dia glad to know me kan.. pelbagai la.. ujung2 kitorg chat kat line... not bad la dia tu.. tp muda 3 thn dr aku.. chesss.. kecewa ok...

Sekarang angau je klu dgr lagu2 yg kitorg berduet tu.. semuanya love song lak tu.. apakah???

No comments:

Post a Comment