Wednesday, November 25, 2009

Si Tupai-Tupai

Baru jer balik dr Si Tupai-Tupai... Tp aku gi Tupai2 tu ngan Ms. Wan... biasalah org x der kerete ni.. menumpang jer r ngan org yg sudi menumpangkan...


Sepatutnyer dlm kul 12.30pm kitorg da blh start makan... tp diorg lak dtg lmbat... Ms. Jaja pulak tersangkut dlm jamm... huhu... dier lupa bawak roti la tu... klu x blh gak dier mkn jamm tu.. haha... (aper aku mengarut ni???) Aku ngan Ms Wan pon tunggu r dlm kete dier.. nk kuar x tau nk dok mana... Kesian aku tgk mereka2 yg diraikan ni... diorg da dtg dok dpn komplex aper tah tepi si tupai ni... dok kat tangga lak tu... tu psl aku snggup dok dlm kete... haha...


Da lama gak menunggu aku da x blh blah lg... Matahari sudah menunjukkan dirinyer... wah.. panas sungguh aku dok dlm kete... pe lagi aku pon trus call Ms. Jaja... dier suh aku msk dulu.. juz bgtau kat mamat zibra tu nama dier...


Pas aku duduk kat meja makan... si Zibra ni x mo la plh hidang aper2 yg patut... lambat giler... lepas Ms Wan suh dier serve.. Mr. Syariful lak suh... dier x wat gak... last2 Ms. Jaja lak yg gi suh dier serve... agak lmbt gak r.. baru aku dpt mknan... da la tu kedekut giler... Charge lak gile2.. huhu... Pada pndgan aku yg x braper kabur ni la kan... Makanan kat ctu makin lama makin x sedap...


Klu korg x nk dosa bnyk aku x galakan korg mkn kat situ... sbb nnti ble korg sakit ati.. korg mengata... wat tmbah dosa jer... da la x sdp mhl lak tu.... Order mknan tok 8 org tp dapat cm tok 2 org... huhu... hampeh sungguh si tupai ni...

No comments:

Post a Comment