Monday, November 30, 2009

Twilight Saga

Ini adalah N3 berlagak dari aku... :D Lepas aku tgk movie twilight thn lepas kot (2008)... aku trus terjatuh cinta kat cerita tu... Aku pon per lagi trus gi Kinokuniya... Beli trus 1 set... tp tang baca tu lomah sikit... da nk setahun tp x abeh2 lg... Nsb baik da smpi Breaking dawn... kat Part yg Volturi n Wives dtg nk bunuh si Renessme... haha...

Tapi aku rasa cm kelakar sikit r... kat sesaper yg baru nk baca twilight tu... sila la buat bacaan di rumah... klu anda nk baca Eclipse ker Breaking dawn secara terang2an tak per (berlagak giler... konon korg tgh baca Twilight saga r) ..

Hari tu aku dgn jahatnyer telah mengetawakan sorg minah ni baru baca twilight tu pon baru start... hehe... saper suh nk xsyen ngan aku 2 psl la aku gelakan dier... "Woit chek, aku da nk abeh da baca Twilight saga... ko tu bru nk start tp belagak giler cm ko sorg jer ada novel tu, aku pon blh beli lg r... Kat MPH, Kinokuniya, Popular... Banyak jer lg buku tu... Bukan limited edition pon"....

No comments:

Post a Comment