Thursday, November 26, 2009

Finally... (Part 1)

Semalam sesampainyer aku di rumah Anya Marina menyanyi2 OST Twilight Saga: New Moon - Satellite Heart di handphone ku... Tgk kat Caller ID rerupanyer Mizz Shah yg call aku... erm... apo la yg dio nk potang2 ni... nk anta ext. hd ker kat aku??? wah baru aku minta td dier da nk antar... yeah.. bagus sekali.... tapi bila aku angkat phone rupa2nyer Mizz Shah m'bawa brita gembira tok aku... dier tnyer " Weh, nk tgk tak New Moon mlm ni... Tiket tok premier ada lg 2.. ko nk gi tak????" aku dgn sepantas kilat la menjwb... "nak2"..
Lepas jer aku letak phone aku trus bersiap... dlm kul 7.15pm aku pon kuar r dari rumah menuju ke Pavilion... Nasib aku baik.. ble smpai kat Station LRT... LRT pon smpai... mcm tu gak kat Monorail... Sonang kojo den... hehe...

Aku berjalan dgn laju sekali... biasa la kwsan2 nk ke Pavillion x braper slamat sgt to sorg pompuan yg berjalan sorg diri... Ble smpai jer berpeluh2 aku... Mizz shah ni pon cm tau2 jer aku da smpai dier pon call bgtau dier kat Old Town aku trus jer r cari dier n watson, sbb ada pesanan penaja...

Lepak2 kat old town lebih kurang 30 minit.. aku ngan kekwn Mizz Shah trus naik gi cari GSC.. Sesampainyer aku kat GSC aku tgk ramainyer org... wah.. ramai sgguh peminat Twilight saga ni ruper nyer... Peminat Twilight saga ker Edward???? haha... aku no comment...

Kat situ.. aku tgk ada mcm2 prangai org... huh.. pelik2 semuanyer lg2 si Jacab wanna be tu... poyo betul... diorg siap ada contest tok saper paling nampak cm character dlm twilight... 5 org finalist... sorg tu mamat poyo dr Switzerland... x nmpk cm jacob pon... stakat iron rambut cm tu... Sorg lagi mamat tu jd Jasper... aku rasa dier ni terpaksa masuk jer... muka x rela giler nyer... watak Esme pon ada... aku x kisah sgt klu dier menang sbb kesian... watak alice tu blh r menang sbb dier potong rambut sebijik cm alice dlm new moon... tp.... tok bella tu... huhu aku rasa ramai gak x puas ati... x serupa pon... klu dier nk jd watak utama dlm cheerleader nyer cerita blh r... ngan baju tight warna merah dari jauh leh nampak ngan kasut tinggi 5 inci... huhu... bella lgsung x cm tu... org yg menang contest tu dpt 1 poster, 1 T-shirt ori new moon, 1 mug, 1 key chain, ngan OST New MOOn... sgt la seronok... yg berjaya ... of coz Jacob wanna be.... lg dua org tu mamat jasper ngan bella... Waaaa Sungguh x puas ati... bukan aku sorg jer ckp ramai lg... da la x ramai clap tok dier... pelik2 cm ne leh menang... organizer tu sedara mara dier ker??? (Jgn mare yer organizer)

Pas contest tu diorg wat lucky draw... yg sakit ati tu ble dier sbut N05.... Wargh... Naper 5 bukan 4... Mamat cute kat sebelah aku yg dapat... huhu keciwa... sbb dekat sgt aku da nk dpt goodie beg tu...






bersambung.....

No comments:

Post a Comment