Saturday, February 13, 2010

Colour Run Remover

Hi... hari ni entry aku berkaitan keje2 basuh membasuh... bukan aper... hari tu msa aku tgk berjalan2 di KLCC singgah ler mencari makanan kucing ku... macam biasa aku gi la Cold Storage... Time aku tgh berjalan2 mencari barang tetiba aku ternampak


konon2nyer dier boleh restores color baju yang da bercapuk2 akibat dari terendam dgn baju yang luntur colornyer.. Aku pon teragak2 nk beli... so smlm time lunch hour aku teman la Ms. Niessa gi bli Jacket baru... biasa la org merempit ni... lagi pon dier kan baru bli moto baru... so smua kena la baru... x gitu Ms. Niessa??? Ahaks... Alang2 (ayat yg x boleh didgr oleh Ms. Niessa - Nnti dier mrh) aku tmn Ms Niessa aku pon gi r beli Colour Run Remove tu... tgk r ble aku nk try... seram gak.. klu x jadi mau aku hangin satu badan nnti.... hehe...

Tapi klu berjaya bagus r... aku akan promote kat smua org... hihi.. pas ni boleh r bli lagi... selain tu aku bli gak benda ni....


aku nk guna tok ilangkan kesan2 makeup kat tudung... nmpk comot jer aku gi opis... adik aku yang kecik tu r slalu tgr.. "Aper ni Along pakai bedak kat tudung"... ahaks... aku pon agak confuse naper tudung aku slalu terkena bedak??? sbb aku berpeluh ker??? sesaper yg tau tolong bg jawapan eh.... TQ

No comments:

Post a Comment