Friday, February 12, 2010

Guess what....


Hi Darl... Guess what happen to me today..... I received sms from Clinique... It told me to go to Clinique sogo to fetch my Birthday present... Aper lagi memandang kan aku ni mmg berjiran baik dengan sogo, petang tu jugak ler aku gi menziarahi sogo tu...

Sesampainyer aku kat sogo tu aku trus jer menuju kaunter Clinique... aku da biasa sgt kat sogo smpi klu ada tujuan tu trus gi kaunter mana yg aku nk menderma duit aku... x yah ssh2 gi jln2 tgk2 barang (walaupon tu mmg hobi aku) sbb nyer petang tu aku nk trus gi PUSRAWI.... nnti lmbt jammed pulak... nnti tmbang taxi aku naik... mmbazir... wat per aku nk derma bebnyk kat pakcik taxi tu... kekadang tu aku tgk muka x ikhlas giler nk antar aku... yer r PUSRAWI ngan station Star Titiwangsa tu kan agak dkt... tp x leh jalan kaki sbb tu kan highway... nk mampos kena langgar ngan kete2 yg gaya ala2 kat F1 tu??? uisk...

Berbalik kpd citer yg sebenar (Ahaks), aku tgk kaunter Clinique ramai org... ada couple ni nk beli perfume Happy... berkira gak r lelaki tu aku tgk... sedangkan set Happy Clinique tu (dlm tu ada r macam2 free gift - eyeshadow + lipstick+ect+ect) baru jer RM25+. Murah kan... klu aku jd GF dier mmg siap ler lelaki tu... nk kena duku kat kepala la nampak nyer... da Murah nk banyk bunyi lak... Di sbb kan ramai org minah yang slalu served aku tu bz so ada sorg Malay girl ni r yg served aku... aku mls nk ckp bebnyk just tunjuk sms kat dier... Dier pon bagi la my Present tu... Guess what i got? It a lipstick in a full size.... siap bg tau harga lagi ... cm x ikhlas jer nk bagi... hihi... tp x per... aku suka dpt lipstick... tp x tau color aper.. mls nk bukak lagi... nnti jer r... surprise...

Anywaz... tq la Clinique... pas ni aku akan gigih menjadi pelanggan setia hangpa... OK???? New Year jgn la luper bagi hadiah lagi... Up ler skit bagi ler Facial care 1 set... Ahaks (Ni nak bagi bankrupt Clinique ni)

No comments:

Post a Comment