Wednesday, February 10, 2010

Classic Horor Movie

Hai korang... da lama aku x update blog ni... asyk2 bz jer... tak pon ada jer benda2 yang wat aku x senang ati.... ble aku x senang ati (Jiwa Kacau) aku mmg x leh nak memblog2 ni... hehe...

Tgh aku sibuk2 mengserve internet... aku teringat citer antu yang ayah aku bawak balik masa aku kecik2 dulu... kecik x kecik pon dlm sekolah2 rendah gak r... time tu kat umah aku ada Video tape player... hehe... time tu mana ada lg VCD, DVD, dan yang plg canggih skrg ni x yah burn just cucuk pendrive da leh tgk movie...

Citer antu tu citer color black n white... masa dok google2 baru aku tau ayah aku lahir sama r ngan citer ni.... Thn 1957... tajuk citer tu... Hantu Jerangkong.... Pelakon utama dier Zainon... tp dlm citer tu Dato' Aziz Satar pon ada gak... hehe... ayat yg paling glamer dlm citer ni "Non, masuk la non, aku bukak pintu depan kau ketuk pintu belakang pulak, masuk la non"... masa aku kecik2 adik aku takut betul ngan ayat tu... hehe... klakar2...

Aku ada ati gak nk cari DVD tak pon VCD citer ni... tp x tau kat mana... last2 sajer gatal2 taip "Hantu Jerangkong" kat Youtube... sekali ada la plak... klu korang boring... x tau nk tgk citer aper... try r tgk citer ni... juz klik kat cni

No comments:

Post a Comment