Monday, November 15, 2010

1st Wishes - Granted

Kan diriku sibuk2 mahu membeli Escada S kan???? erm... Dari pavillion ke KLCC aku mencari set Escada S... mau la jadi pembeli yang bijak bebelanja... haruslah ambil kesempatan pada X-mas sale ni... semua perfume pon di wrap dlm kotak yang cantik-cantik... wajiblah aku rambang mata...


Semua set Escada S yang aku jumpa set dia cm ni - 75ml Perfume (Escada S) + Body Lotion 50ml (Desire me/ incredible me), Perfume vail (Desire me/incredible me).... so frustrated aku... baik aku beli single bottle jer kan... hehe... tapi mmg diorg jual harga Escada S jer... sbb yang lain tu free gift... tapi... still rasa membazir.. aku tak reti guna 2-3 perfume berlainan atau guna perfume bau lain, lotion bau lain... yuck... aper la baunyer nnti...

Akhirnya aku membuat keputusan untuk membeli Lancome - Magnifique instead of Escada S walaupon aku suka sgt bau Escada S... (FYI : Ecsada S da di discontinue kan... so percentage aku dpt guna perfume tu lagi sgt la kurang) tapi magnifique ada best buy jer... erm ok la jugak... tapi rasanyer cm nak beli lagi satu set nak letak kat office la.... hihi... lagi pon kenapa aku memilih Magnifique adalah kerana baunya yang ala-ala Escada S cuma versi strong sikit dari Escada S...

No comments:

Post a Comment