Friday, November 26, 2010

Kum Kum....

Assalammualaikum kum kum....

woit... lain kali kalau time hujan-hujan... korang dengar orang bagi salam... sila lah dengar dgn teliti... Assalammualaikum atau ada kum kum lagi kat blakang dia... klu ada terlebih kum kum tu sila la jangan bukak pintu... klu da terbukak tu... si minah baju putih bawak baby tu mintak susu... bagi jer la w/pon korang tu ada susu tin jer.... sbb nyer kalau korang tak bagi susu... dia akan kacau korang... klu korang bagi dia akan pegi... itu la hantu Kum Kum...

hihi... ni la effectnyer ble aku tgk citer Kum kum kat ria mlm td.... uishhh ngeri siot.... sampai pagi td time aku nak mandi aku siap pandang kiri kanan lg... ngeri jer aku rasa...

Citer tu mmg best... seram lak tu... naik2 bulu roma aku... sekarang ni pon rasa lagi seram2 nyer... huhu....

4 comments:

Strawberi Comei said...

kum kum kak wanie..
---> means assalamualaikum..hehe

Wanniey said...

:P

Cik Ruby said...

kum kum semua.. makan budokkkkk.. haha

Wanniey said...

antu kum kum tak makan budak ler ruby... :P

Post a Comment