Wednesday, November 3, 2010

Please Help Me....

Hari ni aku still di awang-awangan... mengantuk jer... penat x ilang lagi... baru jer balik dr PD semalam... Balik2 trus bukak laptop... bukan nyer update blog or transfer gambar... tapi main game... kuikuikui...

Semalam langsung tak der mood da nk keje hari ni... baju pon iron pagi tadi jer... huhu... nasib baik tak lambat masuk keje hari ni.... erm... time kursus hari tu... aku trus dapat menconfirm kan diri aku betul2 da gemuk dan lari dari bentuk asal (eh.. statement cm org baru bersalin pulak)

Skirt aku boleh la pulak dah sendat mendat... sedih siot.... da x tau nk wat aper da ni... nak jogging kena cari masa la pulak... sekarang ni asyk bz ngan xtvt lain jer.... so buat permulaan ni kena la kurang kan makan nasi.... Ms Dyana tgh wat diet ni (langsung x makan nasi)... aku tgk cm berkesan jer... dia da nmpk kurus...

erm... tapi klu tak makan nasi nak makan aper yer????

Rasa2 nak buat diet - 100 hari tanpa nasi la... saper nak join????

2 comments:

LaraDyana said...

salam..yunk jom jom jom....dyana support 100 hari tanpa nasi..meh kita sama2 diet..INSYAALLAH wanniey blh....nnt wanniey gntikn nasi dgn bijirin,nestum, bhn sup or sup sayur...INSYAALLAH blh....kita diet sama2 k....anyway tq cz selitkn dyana dlm ni n3..hihihi rs bgga lak....come yunk..u can do it...just trust ur self....dyana sokong dr blkg....:)

Wanniey said...

hehe.. diana... da 6 hari org tak amek nasi... tapi still ok lg la... hihi... :P

Post a Comment