Wednesday, November 24, 2010

Cikgu Shida

fuh.. fuh... (oppss ni bkan rancangan FUH di tv3 k)... aku nak tiup abuk... da bersawang-sawang blog ni... da lama x menjengah... biasa la bizi... kuikuikui... betul ke bz??? itu yg kita tak tau... :P

Pagi-pagi aku da bkak FB... tgk kat wall kuar video Cikgu Shida... mula-mula dulu aku malas la nak cakap apa2 kan... tapi bila tgk cm ni entah ler... rasa semak otak pulak... lagi-lagi bila baca komen-komen yang berjela-jela kat video dia tu... boleh dikatakan 70% yang mengutuk dan 30% yang mengagung-agungkan cikgu ni... errrr wek puke puke puke... aku geli ok nak taip cikgu... so aku panggil dia shida jer....

setelah aku baca dan perhatikan.... yang menjadi isu sebenarnya kat cni adalah Penggunaan title CIKGU tu jer... pada pendapat aku la kan... dia x sesuai guna title cikgu tu... klu betul pon dia cikgu tolong la respect sikit kat Title awak tu... Cikgu seharusnya diletakan ditempat yang tinggi.... bukannya di kaki... untuk digelak-gelak dan diludah.... geli ok tgk video dia tu... sangat memalukan profesion perguruan.... mungkin ada setengah orang yang baca ni x setuju... erm... apa2 pon bila aku tgk video tu sbagai seorang yang sama jantina dengan Shida ni (Perempuan betul ke dia ni???) aku rasa sgt malu.... malu gila.... rasa cm tgk video orang psycho.... klu ada mmg psycho aku maafkan la kan...



wargh... tak baik aku ckp cm ni kan... bak kata orang kerana mulut badan binasa... biasa la aku ni laser.... tapi tu pandangan aku... tp klu dia tak letak title cikgu tu pon aku tak nak tgk video dia tu... sungguh memalukan.... sbb dia terlampau over.... cuba buat cam Two chinese Boys.... relax-relax sudah... kelakar jgak.... erm... jgn ckp aku racist... klu korang tgk video tu sendiri baru korang boleh menilai... mungkin aku tak suka bila orang yang sama gender dengan aku yang buat video-video macam ni.... erm... sbb perempuan ni kan sepatutnya pemalu... so sepatut nya x der video-video yang macam ni... ni aku rasa atas kerelaan sendiri dan nak kan publisiti murahan... biar cepat famous....

To Cikgu (ye ke cikgu???) Shida....


my sympathies goes to you.... dan harap dpt maafkan saya sbb ble da tetengok video kamu asyk dok nak mengata kamu jer... Sorry yer....

No comments:

Post a Comment