Monday, November 15, 2010

Perfume oh Perfume

Kalau korang kenal aku mesti korang tau pasal pemasalahan aku dengan perfume... setiap apa perfume yang aku pakai langsung dah tak lekat lagi dengan aku... ala-ala aku tak pakai apa-apa perfume...

Dulu aku selalu terfikir yang aku terbeli fake perfume... tapi bila fikir balik aku selalunya beli perfume dekat kaunter dia dan aku beli dekat Kedai besar-besar contohnya Sogo, Parkson, Isetan... 1st perfume yang aku pakai Hugo XX merupakan perfume yang terakhir betul2 lekat bau kat aku.... lepas tu aku beli Estee lauder - Pleasure... sorang jer yang dapat detect bau perfume aku tu.... pas tu aku beli balik Hugo XX... langsung x sesaper pon dpt bau perfume aku... pas tu aku beli Lancome... yang tu ada jugak la beberapa individu yang dapat bau perfume tu... n then aku beli Ralph Laurence - Romance ... langsung x sesaper pon dpt detect aku pakai perfume...

Time aku gi shopping ngan Miss Shah hari sabtu hari tu... SA dekat Kaunter Perfume tu promote kat aku Gucci - Guilty... Actually time tu aku tanya dia pasal Escada S... dia menyarankan aku beli Guilty instead of Escada S sbb bau Guilty ni lagi strong dan dengan harapan lebih tahan lama la dengan aku yang da kalis bau perfume ni kan.... then dia pon spray la kat aku ngan Miss Shah... pas tu kitorang pon berjalan-jalan la cari benda lain... lepas setengah jam (agaknyer la x tengok jam la pulak)... Bau guilty tadi still lekat kat Miss Shah... kat aku nan ado.... so korang dapat agak tak aper masalah nyer kat sini????

Confirm badan aku yang bermasalah da x leh terima bau-bau perfume... tak lekat langsung... sbbnya dari perfume yang sama, orang yang sama spray kan, dan waktu yang lebih kurang sama... tp yang kat Miss shah tu ada lagi bau dan kuat jer... aku da langsung x der bau... sikit2 tu ada la....

So malam tu Miss Shah datang umah aku dan bagi 10 keping Foot Patch untuk buang toxic yang banyak dalam badan aku ni.... First letak kat kaki aku rasa cm panas... tapi tak la panas mana pon... Esok nya bila aku bukak tgk... ewwwww geli nyer... hitam macam mucus... jijik aku rasa... snap 2-3 keping gambo pas tu trus buang.... (motif gambo???)

Kiranya da dua hari la aku pakai Foot Patch tu... malam td la malam ke dua... pagi ni aku pakai perfume... boleh pulak bau tu lekat kat aku... kawan opis aku pon cakap bau perfume aku pakai hari ni... siap tanya perfume baru ker??? sweet jer bau... hihi...

Tak sabar-sabar pulak rasanya nak pakai Foot Patch tu malam ni....

Sesaper yang ada masalah sama cam aku boleh la cuba kaedah ni... mana tau berjaya.... dan effect yang aku leh rasa adalah segar jer time bangun pagi dan badan lebih ringan dan cergas.... Klu tak tau mana nak beli boleh contact aku... nnti aku smpai kan kan member aku tu....

No comments:

Post a Comment