Wednesday, September 1, 2010

My Sweet Vampire Boy




Ning Baizura (Is / Lukhman S)

Dugaanku

Hati pedih menangis
Jiwa ku yang suram

Malam yang panjang ini
Aku bersendirian

Merenung kehidupan
Memikir kesudahan
Pada siapakah hendak ku curah keresahanku

Aku berpaut pada sejengkal tali cuma
Itulah yang ada sementara aku
Hidup di dunia ini
Inikah dugaanku inikah kesempatan
Haruskah ku terus atau membiarkan
Ianya berlalu

Dekat di depan mata
berat meluah kata

Terpendam segala apa dirasa sekian lama ini

Apakah kita nanti
tiada dapat serasi

Ataukah hanya aku bermimpi untuk memiliki

Kesempatan yang datang tiada ketentuan
Mampukah ku memandang di kejauhan
Tak kesampaian

Sering terbayang-bayang tinggi lagi harapan
Entahkan ku sempat ataupun tidak
Untuk bersama mu

Huhu.. setiap kali aku dengar lagu ni mesti aku rasa cam "something" x reti nak terangkan... sedih dan etc.... Bila dengar lagu ni mesti aku teringat kampung , zaman aku kecik-kecik dulu.. dan "seseorang"

Seseorang aku itu biarlah aku sorang saja yang tahu siapa dia... dia x der lagi kat cni... mungkin sampai bila-bila pon aku tak kan jumpa dia lagi....

Pesanan untuk "Seseorang"...
"Bila i dengar lagu ni I terus teringat kat U... Adakah U ada lagi??? Atau U da pergi????"
"I really miss U"

PS : Thanks Ms Niessa sbb tolong carikan tajuk dan penyanyi lagu ni...

Note : Walaupon aku suka lagu ni... aku sangat jarang mendengarnya... sbb tu agaknyer bila dengar memori zaman kanak2 aku trus menjelma... huhu... time tu umur aku lebih kurang 9 thn....

No comments:

Post a Comment