Wednesday, November 21, 2012

Jep Sepahtu & Sharifah Sakinah


 Wuittt Kontroversi jer bnyi nyer... ada skandal ker???? Itu chek x tau... n Sharifah sakinah & Jep jgn marah aku... sbb ni pon  ada org google2 nama kome berdua... dari ipoh gitu... x caya??? Klik kat bawah....




Motif kan korg google nama diorg sekali gus??? Tapi yang aku tau Jep berlakon ngan Sharifah Sakinah (Kina) dlm Sepahtu... dia jadi Melor... If im not mistaken la... Aku suka jer tgk Kina dia cute... kelakar... dan mcm x percaya org cantik2 cam dia nak berlakon cerita2 lawak2 cam tu... hehe...

Semalam aku tgk Betul ke Bohong Eps 9... yang ada cam biasa Jep & Shuib pas tu ada Sobri & Tauke (Kump. Jep) pas tu Shahora + Kina (Kump. Shuib)... mmg kelakar giler... Jep, Tauke ngan shuib mmg da masuk air... cam budak2 pon ada gak... mmg xcited terlebih... tak tau la pasal apa... Shahora ngan kina pon kelakar... comel2 jer... haha... Tapi dia ada kuar satu fakta pasal Kina yang kata "Masa Kanak-Kanak dulu, Kulit saya HITAM sampaikan seluruh keluarga memanggil saya "Anak Angkat"". Betul Ke Bohong????  Klu aku kat situ mmg aku da kena karen (read: renjatan elektrik)... yer r... putih kot... cuma dia asyk nk cakap yang dia putih so x kan hitam... (read: bila org beriya-iya kata benda tu salah selalunya betul) so geng Jep kata Betul... dan Kina & Shahora la yang kena karen... hoho... Tapi episode ni mmg happening... Jep siap kena karen kat pipi lagi... Gilo... apa yg xcited sgt aku pon tak tau... hoho... Maybe dia tgh Happy sgt kot... Aku klu happy terlebih pon Gilo gak jadi nyer...

Tapi apa2 pon best kot Betul ke Bohong tu... Selain ada Dato' AC , Shuib ngan Jep kita dpt gak tau fakta2 yang kekadang x masuk dek akal dan benda tu betul... contohnya Kina hitam masa kecik... x logik... x logik... ehhh jap... a'ah cousin aku pon sama time kecik hitam betul lagi gelap dari aku... rambut lak kerinting2... pas masuk sek. menengah perghhhh Putih giler... satu badan lak tu putih bukan muka je.... rambut pon lurus.... da cam Japan aku tgk... tapi... semua cousin2 aku putih2 + Japanese look kecuali family aku ngan family Cik Nor... huhu... sumpahan apakah ini????? korang teka la statement aku ni Betul ke Bohong??? Klu tepat aku bagi hadiah... Hadiah Misteri!!!!!!!!!!


Ps : Bila tgk Jep teringat Sakaratul nyanyi "Curi, Curi , Curi, Curi Hatiku.... Cuma, Cuma, Cuma...." Oh Jep ko da curi hati aku... chewah.... (psycho bunyinyer)

No comments:

Post a Comment