Saturday, July 16, 2011

Kenapa tiba-tiba rasa sedih????

Isk... tak paham aku... tiba2 jer aku emo... isk... sedih jer la pulak tu... kenapa, mengapa, bagaimana dan bila aku tak tau... tiba2 rasa sedih... sedih smpi rasa nak menangis... Pelik2... ada orang cakap... orang mana tu aku tak ingat... klu tiba2 kita rasa sedih... pas tu terbayang muka seseorang tu... maksudnyer orang tu tengah ingat kat kita.... mungkin dia tgh rindu kat kita... klu orang tu da tak da lagi kat muka bumi ni... kita sedekahkan la al-fatihah atau bacakan yasin tok dia.... moga2 dia tenang di sana....

Tapi klu dia still hidup lagi... pandai2 la dia nak call korg klu dia betul2 rindu kan???? apa guna nyer telefon klu asyk nak guna telepati yang tah betul tah x... tah dpt difahami atau pon tidak... klu tanyer direct silap2 kang korang malu pulak... hehe....

Tapi dulu aku mmg leh dapat telepati tp sekarang x lagi... dlu klu dari jauh org usha aku da boleh rasa... klu orang suka kat aku pon aku leh rasa... sekarang tak... maybe sbb da x hot cm dulu lagi... ahaks... so da x der org suka kat aku sbb tu la aku x leh rasa... ahaks....

Tapi "semenjak kau hadir dalam hidup ku " (baca secara berlagu - Yang Terindah) (read: kau = Mr. ehem) aku rasa something... something weird but it's a good weird.... haha... cm ner tu... yer r ble Mr. Ehem tnyer aku something aku akan menjawab soalan dan bertnyer benda yang sama kat dia.... Aku boleh berbual ngan dia x macam ngan En. Motivator dulu... satu tnyer satu senyum... haha... hari tu siap boleh ckap "Bye, Jumpa next two week k" haha... tanpa malu dan segan... time dulu En. Motivator tnyer aku nak balik ker aku leh jwb "Ye la".... huhu... sudah improve... bagus wanniey... gambate!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment