Monday, July 18, 2011

Buat Pertama kali nya

AKU BORING KAT OFFICE

Da lama aku tak boring kat office... ni la first time aku boring di unit baru ni... klu tak hari2 aku ada keje... tiba2 tgk jam da kul 5... tapi hari ni bila tgk jam baru 4.30pm, tgk lagi sekali 4.40pm, skarang ni pulak 4.50... isk... lambatnyer masa bergerak....

Pagi tadi ada gak la aku keje... betul kan slide presentation boss aku... esok dia ada meeting kat penang, dia kena present... huhu... so aku merdeka la tok 3 hari ni... 2-2 boss ngak ada... hurayyy!!!!!!!! tapi ni baru 1st day aku da rasa boring sgt da... cm ner tu nak survive lagi 2 hari ni????

Hari ni aku asyk bersin2 jer... tekak pon sakit... mata merah la kot sikit2... smpi ada sorg clique aku ni cakap "Relax la.. baru sehari x kan da rindu kot... ni ada lagi seminggu baru leh jumpa... " sambil gelak2... erm.. hampeh... x der kena mengena ok... aper sal la kome semua nak mengkenen kan aku dengan Incik Iteww (II)???? isk2... leh pulak tu tnyer aku ada x no phone II... Ofcoz la kan... I kan PA... harus la ada no dia... motif????

Erm... aper la xtvt aku tok esok ni eh??? nak gi shopping, shopping complex jauh la pulak... so mmg x der xtvt... dok memerap la kat opis ni... huhu... aku rasa cara yang baik tok ilangkan boring ni layan merlin dari season 1 la... start dari malam ni la... haha... :P

Ok la aku nak kemas2 beg nak balik...

Tata (^0^)/~

No comments:

Post a Comment