Friday, July 15, 2011

Opis baru , Unit baru....

Tak sangka da tiga minggu aku bekerja di unit dan office baru... dan dalam 3 minggu ni jugak macam-macam yang terjadi... ada yang happy, ada yang sedih, ada yang menyakitkan hati, ada yang buat aku rasa terawang2an (aku bebas dari najis dadah ok), dan ada yang buat aku banyak dosa... hehe... tapi benda-benda yang negative ni biar la ia berlalu dibawa angin ribut kencang yang wat area rumah aku banjir... haha... tp x la bnjir sgt... :P

Bekerja kat unit baru ni wat aku bz jer sepanjang hari (Bz yer tp x stress langsung)... jarang-jarang sangat la aku dpt melepak atau tengok movie... klu dulu bila clique aku tgk aku tak der kat bilik diorg mesti cari aku kat UKP... tapi klu sekarang... x yah cari aku kat UKP... aku ada kat mesin photostat tak pon ada kat bilik engineer aku, tak pon aku dlm bilik boss, tak pon aku kat tingkat 28 sbb tompang mesin fax diorg.... tapi jarang2 jugak la nak tengok aku tak der... sebabnyer jugak baru la first time unit aku ada perempuan... haha.... bukan dulu x der perempuan... ada... tapi diorg engineer.... skrg ni aku ada kawan technician... so ada geng la aku... hehe...

Klu aku boring2 sekarang ni aku lepak la tmpt Mrs. Zan.... lagi pon bos aku mesti leh nmpk nyer r... klu dia keluar dari bilik dia mesti straight nmpk tmpt Mrs. Zan... Orang unit aku sekarang ni kira ok la... baik2 la jugak semuanya.... dlu aku rasa diaorg tu cam skema sgt... tapi da dua tiga hari ni kitorg da cam makin close jer... so kira ok la... aku da boleh serasi ngan diorg dlm tiga minggu ni....

Tapi next week diorg tak der... tinggal 2-3 kerat jer... huhu.... alamatnyer baru la aku boleh berehat (klu boleh)... Kucing2 tak der paling koman 3 hari, anak kucing tak der paling lama 1 minggu 2 hari.... so aku sebagai ketua tikus boleh la bermaharaja lela... haha... Bak kata Mr.Af " Blh la kuar awl nnti... gi shopping"... cheh budak ni ingat soping jer dia.... tak per nnti kita boleh gi soping bersama2 k... :P

No comments:

Post a Comment