Wednesday, September 21, 2011

Perlukah Upgrade ke Samsung Galaxy SII

Huhu... sekarang aku da dapat penyakit nak beli handphone baru la pulak... hari tu nak sgt kete... sekarang nak hphone lak... aper tah kena ngan aku ni... klu craving nak beli perfume ker... nak makan ker... leh tahan lagi... ni nak Galaxy SII.... Giler la... aku try tanyer kawan2 aku... Patut ker tak beli Galaxy SII... ada yang kata Patut dan ada yang kata x... so aku bertambah2 confuse...

Sekarang ni aku guna Omnia 2... aku beli last year - 17Julai 2010 (aku tak igt pon tarikh... tapi nasib baik ada wat n3 pasal aku gi bli En. Omnia ni... hehe) so kiranyer smpi ke hari n3 ni di tulis baru lebih kurang 1 tahun 2 bulan.... kira baru la kan... tapi aku da boring ok... sgt2 boring... maybe aku da tersalah buat pilihan... huhu... no offense En. Omnia.... Apps sgt kurang... susah nak cari... bukak kat samsung mobile pon x der apps... yang ada pon paling murah RM8... da la x best lak tu game2 dia... bnyk apps yang aku nak tak compitible lak ngan En. Omnia 2 aku ni... tu yang aku emo trus nak beli En. Galaxy SII... yer la En. Galaxy SII ni kan Android... da la banyak apps... banyak apps yang best2 dan free lak tu...

Actually dulu aku mmg nak beli En. Galaxy S... tapi di sebabkan dia takder flash trus aku cancel... klu x caya try baca n3 ni ---> klik di sini ... lagi pon time tu mahal sgt... sekarang ok la... RM2099 ker RM2009... aku pon confuse yg mana satu.. tapi kawan aku cakap RM1800 da boleh dapat yang Ori... aku tak tau la kan... sbb dlm 2-3 minggu lepas aku gi merisik khabar harga paling murah leh dapat pon RM2000....

Sekarang ni En. Galaxy SII da upgrade gile2... Camera da ada flash, da jd 8Mega pixel pon... so lagi la aku ni tergedik gedik nak beli kan...

No comments:

Post a Comment