Sunday, July 11, 2010

Galaxy S - Espect The Best!!!!!

Isk... 2,3 hari ni aku di sampuk oleh En. Galaxy S... sila salahkan ads dr En. Nuffnang... huhu... Cantik terletak jer iklan psl En. Galaxy S kat blog aku... da la aku mmg tgh jlnkan usaha mencari dan memantau Jejaka2 Kacak dari golongan Smartphone skrg ni... isk... aku pon trus la klik kat link tu... pergh.... kacak, bijak, macho, x terkata la aku ble tgk En. Galaxy S ni... naik demam aku kiranyer Cinta pandang pertama la kan... kekawan aku kat opis pon semua da tau yg aku mmg da tersampuk ngan En. Galaxy S... tp sayangnyer ble aku kaji dan terus mengkaji En. Galaxy S ni... ruper2nyer dier x der Flash... so aku kembali kepada En. Omnia 2....

Hari Jumaat hari tu... time lunch break aku , Mrs. Syasya ngan Mrs. A'a pegi la Pertama tok teman Mrs. Syasya merisik En. Wave sepupu sepapat En. Galaxy S ngan En. Omnia2... Pergh.. skrin dier mmg cun sbb dier adalah super amolet mmg cute...

Aku pon sibuk2 la merisik2 si En. Omnia2... tgk perbezaan dier dengan En. Wave... tp sori En. Wave sy x terpikat dengan anda sbb anda slim, x der office apps, dan skrin agak kecik... saya suka yang "MESTI BESAR PUNYER" hehe... bile aku cakap macam tu... tokey kedai Samsung tu trus kuarkan EN. Galaxy S... wow... cinta berputik kembali... skrin dier mmg hebat... siap ada effect touch2 lg... ala2 touch permukaan air... huhu... live wallpaper dier mmg dasyat... siap boleh download lg... best... Pas tu aku pon tgk r camera dier.. bagi aku tu yg penting.. sbb aku nk amek gambo tok update blog kan.. malas nk bawa camera gi sana sini... Bila aku usha qualiti gambar dier... Pergh... Cun giler... terang, sharp, x blur walaupun x der Flash... wow... nangis aku kat ctu... dan2 tu gak aku rasa nk gi ATM bayar jer trus secara cash (RM2599)...

Tp sayang beribu kali sayang... aku rasa x mampu pulak nk meminang En. Galaxy S ni... mahal sgt... aku x snggup kuar duit bebnyk sgt ni... tp klu korg mmg mampu... aku sarankan beli la En. Galaxy S ni... sbb dier mmg hebat giler... klu aku ni bnyk duit... confirm.. dari hari jumaat hari tu aku da dok berkepit ngan dier jer... canggih siot... siap boleh buat remote control tv samsung ngan digital photo frame... canggih kan... yang paling penting gambar dier mmg CANTIK.... nak tgk lebih klik sini...
Si hensem En. Galaxy S

No comments:

Post a Comment