Monday, January 9, 2012

Garrett oh Garrett


Frankly aku baru 2 kali jer try Garrett... 1st time 31 Disember 2011... Ms. Ieja yang beli... aku rasa jer... dia ambik The Chicago mix (Caramel + Cheese) supper yummy aku rasa... sedap ok...

Second time aku rasa adalah time aku beli hari sabtu hari tu 7 January 2012... aku beli la large Chicago Mix... yer la satu family nak makan kan... aku bli time nak balik... yer la x nak la dia sejuk lemau kan... tapi sempat gak aku melepak kat SR dulu... Makan2 kek (konon-konon jer nak diet)..


Balik2 sampai rumah trus jer bukak Garrett tu makan reramai... tapi sayang nyer dia da sejuk.. tak braper nak best la... Cheese da lembik2 dan.. tapi boleh la makan lagi... dan rupa2nya yang large tu terlampau banyak tok family aku yang 5 org ni... tak habis ok... siap sambung makan time citer shin chan... time tgk bola... dan selepas itu...

Yang habis kan saper lagi klu bukan aku... tp aku pilih2 gak.. aku makan yg cheese jer... sbb sedap... caramel tu terlampau manis bagi aku... aku tak suka manis2 sgt... next visit aku nak bli spicy cheese corn la... tp amek small jer... dan sila igtkan aku untuk terus jer makan... nnti sejuk takut tak sedap.... :p

No comments:

Post a Comment