Thursday, January 5, 2012

What Should i do???

Tiba2 kawan lama aku hantar message kat FB... tanya macam mana nak contact aku sbb ada something yang urgent dia nak bagitau aku... Tapi disebabkan ke loqlak kan dia ni aku malas la nak bagi no phone... lagi pon aper guna leh text kat fb klu tak guna kan... lagi pon aku kan 09 24/7... so no prob... malas nak bagi no. phone... tak pasal2 aku kena kacau ker aper kan... malas nak layan benda2 macam tu lagi...

Berbalik kepada isu sebenar... kawan aku ni pon cerita la kat aku... let call kawan aku ni A... Ok Si A ni bagi tau aku yang Tunang si B (B ni pon kawan aku dan kawan A) kacau dia... text yang bukan2 kat dia... Si A ni Janda... Si A dan Tunang B let we call him C ni mmg langsung tak kenal antara satu sama lain.... Si C ni dapat no A sbb B yang suruh C call sendiri A untuk tnyer cara nak masuk kerja kat Company A... A mmg bagi tau aku at 1st place mmg C tnya pasal macam mana nak mintak keje kat Company A... Tapi lama kelama2an Text dia da lain... berunsur2 18SX...

So Si A ni bengang la dan tak tau macam mana cara dia nak bagi tau si B... sebabkan kawan kan... dan Si A jugak mintak aku tolong jangan bagi tau kat B pasal perkara ni... aku pon confuse jugak... tak tau nak percaya kat A atau B...

Actually B pon da cerita kat aku yang si A ni meroyan kacau si C ni... dan bak kata A... Harus lah dia yang selalu dipersalahkan sebab status dia kan... so aku sgt2 confuse nak percaya A atau B... Klau A betul, sangat kesian dekat B.. sebab B sayang gila kat C dan diorg da nak kawen da... tinggal lagi beberapa bulan jer...

Tapi kalu B yang betul... aku tak nak la sebab perkara ni B & C tak jadi kawen... nanti aku pon rasa bersalah jugak... sebab tak nak sbb aku bagitau perkara tak betul diorg x jd kawen...

So Macam mana??? Macam mana aku nak tau kesahihan cerita diorg ni... Aku harap2 cerita A ni tak betul la... tapi klu aku ignore jer perkara ni aku rasa bersalah gak.... tapi nak masuk campur rasa tak best pulak.... isk... isk... aku confuse....

PS : Klu ada yang terbaca n3 ni dan kenal A... aku harap korang tolong jgn cakap ngan A psl perkara ni... aku tau A tak baca pon blog aku... so klu aku tau dia tau... aku tau saper yg bagi tau... siap!!!!!

2 comments:

arda said...

hurmmm... i think...lets say akk tau about dua2 pihak ni dan akk dgr cerita drpd dua2 pihak tp aku tak tau mna yg btol kan. pendapat arda just doakan mereka dpt kebenaran.tkot nnt kita tersalah buat andaian..doa itu terbaik.

Ms. Wanniey said...

Betul jugak kan... Ssh masuk campur hal org ni.. Let them decide kan..

Post a Comment