Wednesday, January 23, 2013

Big Bad Wolf Aftermath sale

2-3 hari ni aku kecoh jer kat umah... Mencari novel Where Rainbows end  by cecelia ahern... misplace la gamaknyer... tak pon ada org curi2 baca sbb almari tok english novel aku tu cam tarik jer terbukak... sedangkan aku kunci dia 24 jam... bukan kedekut yer anak-anak... tapi sibling aku ni jenis klu baca novel dia suka lipat2... cover buku tu pon berlipat... kena minyak la.. asam la... apa la... pas tu kotor + buruk je novel aku... aku pulak jenis tak suka novel aku nampak buruk.... dulu ada sorg kawan aku tu pinjam aku nyer novel ahadiat akashah (time sek. men) KL-London tajuk dia... dia pinjam berbulan2... ble aku mintak rupa2 nyer novel aku tu da jadi belacan... pas tu aku campak kan je kat tong sampah... sbb aku mmg da x kan baca + tak lalu nak baca buku buruk cam tu.... hurm... penyakit apakah???? ke korang pon sama????

Semalam ibu aku lak sibuk2 cari screwdriver... cari punya cari jumpa yg kecik2 jer... tah mana semua screwdriver arwah ayah aku yg berlambak2 tu... kat umah aku mmg cam tu klu cari barang mmg x kan jumpa... tapi ble da tak nak ada jer dia kat depan mata... hish... nak di jadikan cerita... aku pon tolong la cari2 mana tau terjatuh ker apa... ibu aku pon cari bawah almari hitam yang aku letak botol2 perfume kosong + buku2 sekali ada kau novel aku yg hilang... hehe... selamat duit... aku da igt nak beli 2nd hand nyer buku da...

Time aku tgh survey2 mana2 2ndhand book yg diaorg jual dgn harga yg berpatutan kawan aku bg tau aku yang Big Bad Wolf nak wat aftermath nyer jualan buku lagi... aku apa lagi xcited... trus tanda dalam calender.... n aku da buat list novel2 yang aku nak bli.... hehe...






TAPI


.  









.








.







.







.








The problems is saper yang nak teman aku gi Big Bad Wolf ni??????   ssh jugak hidup single mingle + tak braper ramai kawan + majoriti kawan2 semua da kawen.... huhu.... sentap......

No comments:

Post a Comment