Friday, January 25, 2013

Stephen King - IT

Wa la weh.... aku ni da dua minggu dok mencari novel IT... tensen rasanyer... dari kinokuniya, ke MPH ke Times aku mencari... ble tanya jawapannyer "XDE"... nak order tak??? Aku ni bab order mengorder mmg malas... wpon order tu free... sama jer harga x der tambah apa2 kos sampingan... tapi aku malas nak mengorder... aku lagi suka kalau dia mmg available senang ati aku sikit.... aku ni jenis tak menyabar... ble da order aku harap esok gak sampai kat muka dpn pintu umah... hoho


Hurm... ni semua angkara sorang forumer kat satu tempat forum yang agak glamor la ni... dok sembang2 pasal badut yang bernama Pennywise... pas tu aku pon trus la tgk balik Movie IT tu... n then sorang forumer tu cakap lagi best baca buku dia... n ble mengenangkan twilight saga yang mmg lagi best membaca dari tgk movie aku pon xcited la mencari.... tapi yer la... novel lama kan... ssh sikit la... tapi klu korang ada nak jual 2nd hand novel kat aku blh gak... aku tak kisah... hehe...

Pennywise : I'm every nightmare you've ever had. I'm your worst dream come true. I'm everything you ever were afraid of.

No comments:

Post a Comment