Saturday, May 15, 2010

Ahlong aku rasa...

Smalam merupakan kali kedua Pusat Pinjaman ni call aku... kali pertama dulu pon aku wat gak n3... klu terlepas baca tu klik sini dier asyk tnyer aku mana Shahbudin Sulaiman... mana aku kenal.. siap kata aku ni saudara si shahbudin Sulaiman ni lagi... aku da ckp yg aku x kenal si Shahbudin Sulaiman dier tetap x caya... aku hangin betul dan ini jugak mendatang kan stress kat aku... wat nyer la betul2 ni ahlong... dan si shahbudin sulaiman yang keparat tu jd kan aku ni grento dier ker huh.. mati aku...

Koronologi tok kes ni...

5 May 2010 - Dapat call dari sebuah pusat pinjaman yang bertanyakan betulkah aku ni saudara kepada Shahbudin sulaiman. Aku menafikan.

14 May 2010 - Dapat call kali kedua. Pusat pinjaman tersebut meminta aku memberitahu shahbudin sulaiman untuk menghadiri perjumpaan dengan mereka. Aku menegaskan aku tidak kenal shahbudin sulaiman tapi tidak diendahkan.

klu la kali ketiga diorg call aku gak... boleh tak aku wat report polis???? aku takut tu betul2 ahlong.. kang x psl2 aku mati kena bunuh lak... klu kena bunuh x per gak... wat nyer potong sana sini jd cacat cm ner???? huhu.... ker aku perlu tukar no phn????

6 comments:

arda said...

wat report polis....just langkah berjaga2...

Ms. Wanniey said...

Tu r.. klu kali ke3 dier call lg mmg i buat report polis... takut r...

mrs shaifull said...

gile apa shahbudin mana plak ni, kalau dia call lg, cakap kat dia, saya dah buat report, biar polis cari sapa shahbudin ni, mesti pastu dia x call lg

Ms. Wanniey said...

tu r... parents org da risau2 gak r... org aper tah lagi.. buatnyer betul si shahbudin ni guna nama org... abeh r... AHLONG lak tu... (ceh, confident jer tu Ahlong) tp confirm tu pusat pinjaman... takut... Parents org siap suh tukar no phn lg... tp ssh r klu sesaper cari org... no cute lak tu... hehe.. cute ker???

Husni Saila said...

REPORT JER POLIS!!XPON TUKAR NO

Ms. Wanniey said...

Husni : klu dier call lg mmg i trus report polis...

Post a Comment